Buradasın
Kurumsal görsel iletişim nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal görsel iletişim, bir markanın tüm görsel kimlik unsurlarının (logo, renkler, tipografi, fotoğraf stili vb.) marka stratejisiyle uyumlu olmasını, tüm iletişim kanallarında tutarlı bir şekilde uygulanmasını ve zaman içinde yönetilmesini kapsar 1.
Kurumsal görsel iletişimin bazı unsurları:
- Marka kimliği kılavuzu 1. Marka keşfi ve strateji belirleme süreciyle başlar 1.
- Görsel varlıkların yönetimi 1. Logo, ikon, fotoğraf arşivi gibi görsel varlıkların dijital ortamda yönetilmesi anlamına gelir 1.
- Departmanlar veya ajanslar arası iş birliği 1. Farklı departmanlar veya iş ortakları tarafından üretilen görsel materyallerin marka standartlarına uygunluğunun denetlenmesini içerir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: