Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kaizen'in 5 temel ilkesi şunlardır:
- Müşteri Değeri Yaratmak: Müşterilerin ihtiyaçlarına odaklanarak onların beklentilerini karşılayacak ürün ve hizmetler sunmak 23.
- Sıfır Atık Hedefi: İsrafı ortadan kaldırmak ve verimliliği artırmak için çalışmalar yapmak 2.
- Eylemi Takip Etmek: Süreçleri iyileştirmek için doğrudan iş yerinde gözlemler yapmak ve çalışanlardan bilgi almak (Gemba Yürüyüşleri) 23.
- Ekipleri Katkı Sağlaması İçin Organize Etmek: Kolektif çalışmayı teşvik etmek ve tüm çalışanların iyileştirme sürecine katkı sağlamasını sağlamak 2.
- Şeffaf Olmak: Performans ve gelişimi gerçek veriler üzerinden değerlendirmek ve açık iletişim kurmak 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: