Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kaizen felsefesi, medya sektöründe sürekli iyileştirme ve verimliliği artırma amacıyla uygulanabilir 12. Bu felsefe, küçük ama sürekli değişikliklerin sonucunda büyük ilerlemeler sağlamayı hedefler 3.
Medya özelinde Kaizen'in bazı uygulamaları:
- 5S yöntemi: Çalışma ortamının düzenlenmesi ve temiz tutulması 15.
- Poka-Yoke: Hata ve kusurları önlemek için süreçlerin optimize edilmesi 1.
- Standardizasyon: İş süreçlerinin ve çalışma metotlarının standart hale getirilmesi 15.
- KPI (Key Performance Indicator): Performansı şekillendirmek için ölçütlerin kullanılması 1.
Bu yöntemler, medya kuruluşlarının üretim, maliyet, kalite ve hizmet alanlarında iyileştirmeler yapmasına yardımcı olabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: