Buradasın
İlgili tarafların ihtiyaç ve beklentileri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İlgili tarafların ihtiyaç ve beklentileri genel olarak şu şekilde sınıflandırılabilir:
- Üst Yönetim: Yasal hakların kullanılması, sağlıklı çalışma ortamı, hizmetlerin talimatlara uygun yerine getirilmesi, kurumsal politikalara uyum ve kalite kapsamında örnek olma 12.
- Çalışanlar: Kişisel verilerin korunması, görev ve talimatların belirlenmiş olması, sürekli eğitim ve etkinliklerin artırılması, takdir, objektif ve şeffaf performans değerlendirmesi, mesai ve dinlenme saatlerinde yasal uyumluluk, sağlıklı ve temiz bir çalışma ortamı 12.
- Öğrenci: Şartlara uygun hizmetlerin alınması, hizmette sürekliliğin sağlanması, eğitim ve öğrenim için gerekli imkanların sunulması (yurt, yemekhane, kütüphane, sosyal faaliyetler vb.) 1.
- Tedarikçi: Rahat hizmet verebilme, zamanında ödeme alma, çalışma sürekliliği, sürekli iletişim sağlanması ve beklentilerin açık bir şekilde ifade edilmesi 1.
- Diğer Dış Paydaşlar: Toplantılarda temsil edilme, üst makama başvuru, ödenek, görevlendirme ve mevzuat gereği belirlenen diğer beklentiler 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: