Buradasın
İKY'nin 3 temel alt sistemi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İnsan Kaynakları Yönetimi'nin (İKY) üç temel alt sistemi şunlardır:
- İşgücü Planlaması ve Yönetimi: İşgücü ihtiyaçlarının belirlenmesi, personel alımı ve seçimi, eğitim ve gelişim programlarının planlanması 13.
- Performans Yönetimi: Performans değerlendirme, geri bildirim sağlama, kariyer planlaması ve yetenek yönetimi 13.
- Ücretlendirme ve Yan Haklar Yönetimi: Maaş, ikramiye ve diğer yan hakların belirlenmesi, çalışanların mali durumlarının yönetilmesi 12.
Bu alt sistemler, İKY'nin örgütsel ve bireysel hedeflere ulaşmak için insanların etkili ve verimli bir şekilde kullanılmasını sağlar.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: