• Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İK'nın dört temel amacı şunlardır:
    1. Yetenek Bulma, İşe Alım ve Tutundurma: Doğru adayları bulmak, işe alım süreçlerini yönetmek ve çalışanları elde tutma stratejileri geliştirmek 23.
    2. Performans Yönetimi: Çalışanların bireysel ve ekip performanslarını izlemek, değerlendirmek ve iyileştirmek 23.
    3. Çalışan Katılımı: Çalışanların memnuniyetini sağlamak, motivasyonlarını yüksek tutmak ve potansiyel sorunları çözmek 23.
    4. Ücret ve Yan Haklar Yönetimi: Çalışanlara adil ücretler ve yan haklar sunmak, yasal düzenlemelere uyumu sağlamak 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    İK'nın 5 temel görevi nedir?

    İnsan Kaynakları (İK) departmanının beş temel görevi şunlardır: 1. İşe Alım ve Seçim: Organizasyonun ihtiyaç duyduğu nitelikli iş gücünü belirlemek ve işe almak. 2. Eğitim ve Gelişim: Çalışanların yetkinliklerini artırmak ve kariyer hedeflerine ulaşmalarını sağlamak için eğitim programları düzenlemek. 3. Performans Yönetimi: Çalışanların hedeflerine ulaşmalarını sağlamak için performans değerlendirme sistemleri oluşturmak ve geri bildirim toplantıları düzenlemek. 4. Ücret ve Yan Haklar Yönetimi: Rekabetçi bir maaş yapısı oluşturmak, yan hakları belirlemek ve çalışan memnuniyeti araştırmalarıyla ücret politikalarını gözden geçirmek. 5. Çalışan İlişkileri Yönetimi: Çalışan memnuniyeti anketleri düzenlemek, çalışanların sorunlarını dinlemek ve çözüm önerileri geliştirmek.

    İnsan yönetiminin temel amacı nedir?

    İnsan kaynaklarının yönetiminin temel amacı iki ana hedefe ulaşmaktır: 1. Çalışanların bilgi ve becerilerini en iyi biçimde kullanarak işletmeye olan katkılarını en üst düzeye çıkarmak. 2. İş yaşamının kalitesini yükselterek sağlıklı ve güvenli bir ortamda yaptıkları işten zevk almalarını sağlamak.