Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Excel'de puantaj hesaplamak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Çalışan Bilgilerini Toplama: Çalışanların adı, soyadı, departmanı, pozisyonu, işe giriş tarihi, çalışma saatleri, izin günleri gibi temel bilgileri toplamak 13.
- Çalışma Saatlerini Hesaplama: Her bir çalışanın günlük, haftalık veya aylık olarak çalıştığı saatleri kaydetmek ve toplamak 13.
- İzin ve Devamsızlık Bilgilerini Kaydetme: Çalışanların izin, rapor ve diğer devamsızlık bilgilerini de tabloya eklemek 1.
- Formül ve Hesaplamaları Ekleme: Maaş, fazla mesai, prim gibi hesaplamaları yapmak için gerekli formülleri oluşturmak 13.
- Toplamları Hesaplama: Haftalık veya aylık toplamları hesaplamak için formüller kullanmak 2.
- Puantaj Raporunu Oluşturma: Tüm bu bilgileri bir puantaj raporu haline getirmek 1.
Bu süreçte Excel'in veri düzenleme ve otomatik hesaplama özelliklerinden yararlanmak işleri kolaylaştıracaktır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: