Buradasın
Ek Ders Puantajı Excel Nasıl Yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ek ders puantajı Excel'de şu şekilde yapılabilir:
- Çalışan bilgilerini girin 5. Her çalışanın adı, görevi, TC kimlik numarası gibi genel bilgileri ekleyin 5.
- Takvim veya tarih sütunu ekleyin 5. Bir sütunu sadece tarihleri takip etmek için kullanın 5.
- Puantaj bilgilerini ekleyin 5. Her günün yanına giriş-çıkış saati, öğle arası gibi bilgileri ekleyin 5.
- Formül ve hesaplamaları ekleyin 5. Çalışma sürelerini, fazla mesaiyi veya izin günlerini hesaplamak için formüller kullanın 5.
- Toplamları hesaplayın 5. Haftalık veya aylık toplamları hesaplamak için formüller ekleyin 5.
- Dosyayı güncel tutun 5. Her yeni gün veya hafta sonunda ilgili bilgileri ekleyerek dosyayı güncelleyin 5.
- Yedekleyin 5. Dosyayı düzenli olarak yedekleyin, böylece veri kaybı durumunda sorun yaşamazsınız 5.
Ek ders puantajı için kullanılabilecek bazı Excel şablonları:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: