Buradasın
Boyner insan kaynakları departmanı ne iş yapıyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Boyner İnsan Kaynakları Departmanı, aşağıdaki görevleri yerine getirir:
- İşe Alım ve Seçme: Boş pozisyonları doldurmak için adayların bulunması, değerlendirilmesi ve işe alınması 12.
- Eğitim ve Geliştirme: Çalışanların eğitim ihtiyaçlarını belirlemek ve öğrenme fırsatları sağlamak 1.
- Maaş ve Sosyal Haklar: Ücret ve sosyal hakların adil ve yasal düzenlemelere uygun olmasını sağlamak 1.
- Çalışan İlişkileri: Çatışma çözümü, çalışanların şikayetleri ve sağlıklı işyeri uygulamalarının teşvik edilmesi 12.
- Oryantasyon: Yeni çalışanların şirkete ve işlerine hızlı bir şekilde adapte olmalarını sağlamak 2.
- Performans Yönetimi: Çalışanların performansını değerlendirmek ve gelişimlerine destek olmak 3.
- Yenilikçi Uygulamalar: Toplumsal cinsiyet eşitliği gibi konularda yenilikçi insan kaynakları uygulamaları geliştirmek 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: