Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bordroda bulunması gereken bazı bilgiler şunlardır:
- Çalışanın adı ve soyadı 14.
- Bordronun ödeme günü ve dönemi 14.
- Hafta tatili, fazla mesai gibi asıl ücrete yapılan eklemeler 14.
- Avans mahsubu, vergi, sigorta primi, icra ve nafaka gibi kesintiler 14.
- Ücret ödeme günü 1.
- İşverenin imzası 14.
Ayrıca, 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu'na göre bordroda şu bilgiler de yer almalıdır:
- İşyeri sicil numarası 15.
- Bordronun düzenlendiği ay 15.
- Sigortalının adı, soyadı ve sosyal güvenlik sicil numarası 15.
- Ücret ödenen toplam gün sayısı 15.
- Sigortalının ücreti 15.
- Ödenen ücret tutarı 15.
- Ücretin alındığına dair sigortalının imzası 15.
213 sayılı Vergi Usul Kanunu'na göre ise bordroda şu bilgiler bulunmalıdır:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: