Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İtibar, bir kişi, kurum veya markanın toplum nezdinde sahip olduğu algıdır 12. Bu algı, saygınlık, güvenilirlik, dürüstlük ve başkalarına olan etkileri içerir 12.
İtibarın bazı unsurları:
- Güvenilirlik 2. Güvenilir olmak, başkalarının sözlerine güvenmesini sağlar 2.
- Saygınlık 2. Saygın bir kişi veya kurum, diğerlerinin saygısını kazanmış demektir 2.
İtibarın önemi:
- İyi bir itibar, güveni artırır, müşteri sadakatini sağlar ve iş fırsatlarını çoğaltabilir 12.
- Kötü bir itibar ise sıkıntılara, kayıplara ve güven kaybına yol açabilir 2.
İtibarın oluşturulması ve korunması:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: