Bireysel müşteriler için: 0 850 333 0 333. Kurumsal müşteriler için: 0 850 333 0 444. WhatsApp destek hattı: 0539 333 0 333. Ücretsiz çağrı merkezi: 0 850 433 04 03
"From" ifadesi ülke ve milliyet sorularında zorunludur. Soru yapısı "Wh/Hw + am/is/are + fiil" şeklindedir. Kişi adı veya iyelik eki soru sonunda özne olarak kullanılır
Bu video, tekrarlanan "Fatih'in İstanbul'u fethettiği yaştasın" sözleriyle başlayan ve ilerleyen zamanlarda tekrarlanan bir şiirsel söyleme formatındadır. Ulubatlı Hasan'dan selam getirildiği belirtilen bir karakter de sözlerde yer almaktadır.. Video, gençlere Fatih Sultan Mehmet'in İstanbul'u fethettiği yaştalarında kendilerini geliştirmeleri, değerlerini göstermeleri ve milleti öne geçirmeleri için cesaret verici bir mesaj vermektedir. Söylemde Osmanlı tarihi, Fatih, Selim, Süleyman gibi imparatorlar ve Sinan gibi mimarlar anılarak, gençlere kendi destanlarını yazmaları ve milleti öne geçirmeleri için teşvik edilmektedir.
Bu video, Türk vatanı ve milli değerler hakkında şiirsel bir metin sunmaktadır. Metin, Türk vatanı, millet ve düşmanlık kavramları üzerine yoğunlaşmaktadır.. Video, Türk vatanının üstünde sönmez bir alev olarak anlatılmasıyla başlayıp, milletin zerresi olarak tanımlanan bir varlığın sarsılmaz çimdik alevlerle savaştan başa geçtiği anlatılmaktadır. Metin, idam kavramını kullanarak düşmanlık ve hainlik konularına değinmekte, milletin hainlere ağlamayacağını vurgulamaktadır.
Şair, "Korkma" diyerek ordu ve millete cesaret verir. Al sancak, milletin sembolü ve ebedi yıldızıdır. Bayrak uğruna dökülen kanlar helaldir. Türk milleti ezelden beri hür yaşamış ve zincir vurulamaz
Bu video, Türk tarihi temalı bir dram veya film sahnesini göstermektedir. Sahne, Emir Celalettin Karatay, Mevlana Celaleddin, Ahmet Yesevi ve Korkut gibi tarihi şahsiyetlerin yer aldığı bir diyalog içermektedir.. Video, bir idam sahnesini konu almaktadır. Karakterler arasında devlet, millet ve direniş temaları etrafında geçen diyaloglar yer almaktadır. Karatay'ın direnişi, Türklerin ayağa kalkması ve devletin sahipsiz olmadığı vurgulanmaktadır. Sahne, tarihi bir olayı dramatik bir şekilde anlatmakta ve karakterlerin duygusal durumlarını yansıtmaktadır.
Bu video, konuşmacının ümmet ve millet kavramları hakkında düşüncelerini paylaştığı bir konuşmadır. Konuşmacı, 1980'de vatandaşlığından atıldığını ve kendisini "Devlet-i Muhammediye" vatandaşı olarak tanımladığını belirtiyor.. Konuşmacı, günümüzde Türkiye'nin iki millet olduğunu iddia ediyor ve ümmet-i Muhammed ile millet arasındaki farkı vurguluyor. Konuşmasının son bölümünde, Ramazan ayında İstanbul'da yaşanan bir olayı örnek göstererek, milletin içinden çıkan ahlaksız davranışları eleştiriyor ve bu durumun kendisini nasıl etkilediğini anlatıyor. Konuşmacı, imanın ilk meyvesinin merhamet olduğunu ve kafire bile acıdığını belirterek, milletin içinden çıkan bu zümrelerin varlığından duyduğu üzüntüyü dile getiriyor.
Bu video, Türk halkı için yazılan bir şiirin okunduğu bir içeriktir.. Video, "Korkma sönmez bu şafaklarda bizlere çok sönen yıldızların üstünde düzenlenecek milletimin parlayacak" sözleriyle başlayıp, "Türk milleti" ifadesiyle sonlanan bir şiir okumasını içermektedir. Şiirde millet, kahramanlık ve vatanseverlik temaları işlenmektedir.
Destanlar milletin bağımsızlık mücadelesini ve vatanseverliğini anlatır. Destanlar toplumun kimliğini ve kültürel özelliklerini yansıtır. Destanlar serim, düğüm ve çözüm bölümlerinden oluşur. Destanlarda dürüstlük ve adalet değerleri öne çıkar
Vatan sevgisi imandan gelir ve Hz. Muhammed'e göre vatan sevgisi imandandır. Mete Han vatanından toprak isteyene bile vermeyeceğini söylemiştir. Atatürk'e göre vatan, Türk milletinin ebedi yurdudur
Millet olmak için ortak kültür ve dayanışma gereklidir. Milli birlik için objektif ve sübjektif faktörler birbirini tamamlamalıdır. Atatürk sınıf mücadelesini reddedip sosyal dayanışmayı esas almıştır. Halkçılık, meşruiyetin kaynağını halkta gören demokratik bir fikirdir
Bu video, vatan ve millet konusunda duygusal bir anlatım içermektedir. Anlatıcı, şehitlerin önemini ve onların vatan için can verdiğini vurgulamaktadır.. Video, "önce vatan, millet" sloganıyla başlayıp, şehitlerin ölmediğini, ezan dinmediğini ve bayrak inmediğini tekrarlayan bir dille devam etmektedir. Anlatım boyunca "birileri var" ifadesi tekrarlanarak şehitlerin vatan için can verdiğini ve devleştiğini vurgulamaktadır.
Bu video, Türk kimliği, şerefi ve tarihi üzerine bir şiir veya monolog formatındadır. Konuşmacı, Türk milletinin tarihi ve kudretini anlatmaktadır.. Video, Türk milletinin tarihi, şerefi ve kudreti üzerine güçlü ifadelerle ilerlemektedir. Konuşmacı, Türk milletinin korkak olmadığını, hiçbir şeyin ardına saklanmadığını ve üstünlüğün Türk'te olduğunu vurgulamaktadır. Ayrıca, Türk milletinin Hunlar ve Fatih'in torunları olduğunu, tarihi ve kudretini anlatarak, Türk kimliğinin önemini vurgulamaktadır.
Bu videoda Türkmenistanlı bir yüksek lisans öğrencisi, Türkiye'de yaşadığı ev arkadaşlığı deneyimlerini ve bunun neden yurtdışına gidenlerin kendi milletinden insanlarla konuşmak istememesi konusunda düşüncelerini paylaşıyor.. Konuşmacı, Türkiye'de yaşadığı iki farklı ev arkadaşlığı deneyimini anlatıyor. İlk evde yaşanan eşitsizlik ve hak yeme olaylarını, ikinci evde ise Kars'ta Kafkas Üniversitesi'nde okurken yaşadığı yedi kızlık ev arkadaşlığı deneyimini karşılaştırıyor. Video, yurtdışına gidenlerin kendi milletinden insanlarla konuşmak istememesinin nedenlerini ve bunun toplumsal etkilerini ele alıyor. Konuşmacı, bu tür davranışların ülkeyi kötüleştirdiğini ve gelecekte bu tür insanların topluma katkı sağlayamayacağını belirtiyor.
Bu video, bir milletin 87 yıllık hikayesini anlatan duygusal bir anlatımdır. Konuşmacı, milletin yaşadığı zorlukları ve hayallerini aktarmaktadır.. Video, milletin yeniden doğuşundan başlayarak yaşadığı zorlukları (açlık yılları) ve hayallerini anlatmaktadır. Konuşmacı, milletin 127 ülkenin çiçeklerine ve çocuklarına olan özlemi dile getirirken, gelecekte daha güçlü ve güçlü bir şekilde geri döneceklerini vurgulamaktadır. Video, milletin 87 yıllık bir aile olarak milletin gururu olmaya devam edeceğini ve kanatlarını yeniden açarak ay-yıldızlı bayrağını dünyanın dört bir yanında dalgalandırmak için gün saydıklarını ifade ederek sona ermektedir.
Bu video, Çanakkale'nin tarihi ve manevi önemini anlatan bir anlatım formatındadır. Video, Çanakkale'nin zorlu tarihini ve günümüzdeki önemini vurgulamaktadır.. Video, Çanakkale'nin zorlu tarihini ve kahramanlarını anlatarak başlıyor, ardından günümüzdeki zafer abidesinin inşasını ve geçmişle geleceği birbirine bağlamayı konu alıyor. Anlatım, tarihten ve milletten alınan güç ve cesaretin, şanlı ecdadımızın izinde geleceğe abone olmanın önemini vurgulayarak sona eriyor.
Bu video, milliyetçilik kavramını anlatan bir anlatım formatındadır.. Video, milliyetçilik kavramını çeşitli metaforlar ve örneklerle açıklamaktadır. Milliyetçilik, milletine kara sevda ile bağlanmak, binlerce yıllık mirası taşımak, yok olduğu sanılan bir coğrafyadan yeniden doğmak ve ölüm karşısında imtihan olmak olarak tanımlanmaktadır. Ayrıca Mete, Selçuk Bey, Yavuz, Atatürk, Ziya Gökalp, Atsız, Türkeş, Nene Hatun, Antepli Şahin Sütçü İmam, Köroğlu, Pir Sultan, Bakı, Yasevi, Yunus, Hacı Bektaş, Malazgirt, Mohaç, Sakarya, Osman Bey, Yıldırım, Fatih, Vahabzade, Zeybek, Semendir, Yiğit, Dede, Semah, Halay, Horon ve Bar gibi Türk tarihindeki önemli isimler ve gelenekler üzerinden milliyetçilik kavramı vurgulanmaktadır.
Bu video, bir kişinin vatan temalı bir şiir okumasını içermektedir.. Video, vatan ve millet temasını işleyen bir şiirin okunmasını içermektedir. Şiirde vatanın toprakları, dağları, tarihindeki mücadeleleri ve milli değerleri anlatılmaktadır. Okuyucu, "bu vatan" ifadesini tekrarlayarak ve çeşitli sorular sorarak şiirin duygusal atmosferini korumaktadır.
Bu video, "Susarsam Hakkını Helal Etmese" adlı şiirin okunmasını içermektedir. Şiirde Türk tarihindeki önemli isimlerden bahsedilmektedir.. Şiir, aile, din ve millet temaları etrafında şekillenmekte ve Türk tarihindeki önemli şahsiyetlerden bahsedilmektedir. Adem, Kürşat, Bilge Kağan, Oğuzhan, Ebubekir, Ömer, Osman, Ali, İmam-ı Azam, Mevlana, Derviş Yunus, Köroğlu, Yavuz Sultan Selim, Barbaros, Sinan, Mehmet Akif, Osman Batur, Şeyh Şamil, Kazım, Nedim, Necip ve Hz. Muhammed gibi isimlerin anıldığı bir şiirsel ifadedir. Şiir, Türk ve İslam kültürüne olan bağlılığı ve mazlumların haklarını savunma konusundaki kararlılığı vurgulamaktadır.