Millenicom İletişim Kanalları
Bireysel müşteriler için: 0 850 333 0 333. Kurumsal müşteriler için: 0 850 333 0 444. WhatsApp destek hattı: 0539 333 0 333. Ücretsiz çağrı merkezi: 0 850 433 04 03
- cagrimerkezinumarasi.com
Bireysel müşteriler için: 0 850 333 0 333. Kurumsal müşteriler için: 0 850 333 0 444. WhatsApp destek hattı: 0539 333 0 333. Ücretsiz çağrı merkezi: 0 850 433 04 03
Bu video, Türk kimliği ve tarihi hakkında şiirsel bir anlatım sunmaktadır. Anlatıcı, Türk milletinin kökenlerinden günümüze kadar olan yolculuğunu anlatmaktadır.. Video, Türk milletinin atalarından gelen gelenekleri, İslam ile birleşmesiyle oluşan yeni kimliği ve tarihsel zaferlerini anlatarak başlar. Ardından Türk milletinin yaşadığı zorluklar, Mondros ve Sevres gibi tarihsel olaylar ve günümüzdeki durumu ele alınır. Anlatım, Türk milletinin geçmişteki başarılarından günümüze kadar olan değişimleri ve günümüzdeki durumunu sorgulayarak, "Türkoğlu, ölü müsün?" sorusuyla sonlanır.
Milliyetçilik, milletin egemenliğini ve özyönetimini kazanmayı amaçlayan ideolojik harekettir. Ulus, doğal ve ideal politik güç kaynağı olarak görülür. 19. yüzyıldan itibaren dünya politik haritasının temelini oluşturmuştur
Bu video, "Susarsam Hakkını Helal Etmese" adlı şiirin okunmasını içermektedir. Şiirde Türk tarihindeki önemli isimlerden bahsedilmektedir.. Şiir, aile, din ve millet temaları etrafında şekillenmekte ve Türk tarihindeki önemli şahsiyetlerden bahsedilmektedir. Adem, Kürşat, Bilge Kağan, Oğuzhan, Ebubekir, Ömer, Osman, Ali, İmam-ı Azam, Mevlana, Derviş Yunus, Köroğlu, Yavuz Sultan Selim, Barbaros, Sinan, Mehmet Akif, Osman Batur, Şeyh Şamil, Kazım, Nedim, Necip ve Hz. Muhammed gibi isimlerin anıldığı bir şiirsel ifadedir. Şiir, Türk ve İslam kültürüne olan bağlılığı ve mazlumların haklarını savunma konusundaki kararlılığı vurgulamaktadır.
Bu video, milliyetçilik kavramını anlatan bir anlatım formatındadır.. Video, milliyetçilik kavramını çeşitli metaforlar ve örneklerle açıklamaktadır. Milliyetçilik, milletine kara sevda ile bağlanmak, binlerce yıllık mirası taşımak, yok olduğu sanılan bir coğrafyadan yeniden doğmak ve ölüm karşısında imtihan olmak olarak tanımlanmaktadır. Ayrıca Mete, Selçuk Bey, Yavuz, Atatürk, Ziya Gökalp, Atsız, Türkeş, Nene Hatun, Antepli Şahin Sütçü İmam, Köroğlu, Pir Sultan, Bakı, Yasevi, Yunus, Hacı Bektaş, Malazgirt, Mohaç, Sakarya, Osman Bey, Yıldırım, Fatih, Vahabzade, Zeybek, Semendir, Yiğit, Dede, Semah, Halay, Horon ve Bar gibi Türk tarihindeki önemli isimler ve gelenekler üzerinden milliyetçilik kavramı vurgulanmaktadır.
East Asians split from other populations 70,000-50,000 years ago. Possible migration routes include northern from Central Asia and southern through Southeast Asia. Southern route model shows most ancestry arrived 70,000 years ago. Northern migration from Central Asia occurred later, mixing with southern wave
Millet olmak için ortak kültür ve dayanışma gereklidir. Milli birlik için objektif ve sübjektif faktörler birbirini tamamlamalıdır. Atatürk sınıf mücadelesini reddedip sosyal dayanışmayı esas almıştır. Halkçılık, meşruiyetin kaynağını halkta gören demokratik bir fikirdir
Millet olmak için ortak kültür ve dayanışma gereklidir. Milli birlik için objektif ve sübjektif faktörler birbirini tamamlamalıdır. Atatürk sınıf mücadelesini reddedip sosyal dayanışmayı esas almıştır. Halkçılık, meşruiyetin kaynağını halkta gören demokratik bir fikirdir
Bu video, bir askerlik törenini göstermektedir. Tören alanına sandık getirilmesi ve misafirlerin ayakta selamlaması yer almaktadır.. Videoda askerlik yemininin okunması, alkışlar ve tören alanındaki sandığın yerleştirilmesi gösterilmektedir. Ayrıca Türk sancağı ve cumhuriyet için yapılan yemin, askerliğin namusunu koruma ve gerekirse hayatını feda etme sözü içermektedir. Törende ilahi söylenmekte ve Türk milleti hakkındaki şiirsel ifadeler yer almaktadır.
Millet olmak için ortak kültür ve dayanışma gereklidir. Milli birlik için objektif ve sübjektif faktörler birbirini tamamlamalıdır. Atatürk sınıf mücadelesini reddedip sosyal dayanışmayı esas almıştır. Halkçılık, meşruiyetin kaynağını halkta gören demokratik bir fikirdir
Bu video, bir konuşmacının şehitlik kavramı ve İslam'da millet kavramı hakkında yaptığı bir konuşmayı içermektedir. Konuşmacı, şehitlik teriminin dini anlamını ve şehitlerin önemini vurgulamaktadır.. Konuşma, şehitlik kavramının dini anlamını açıklayarak başlamakta ve şehitlerin vatan ve İslam için hayatını feda etmelerinin önemini anlatmaktadır. Konuşmacı, şehitlik kavramının milletçilikten ziyade İslam'ın heyrine hizmet ettiğini, şehitlerin kanının tesiri ve şehitlik kavramının İslam'daki yeri hakkında görüşlerini paylaşmaktadır. Ayrıca, şehitlik kavramının yanlış anlaşılmış yönlerini ve şehitlik kavramının İslam'daki gerçek anlamını açıklamaktadır.
Bu video, iki kişi arasında geçen bir tartışma formatındadır. Konuşmacılar arasında vatandaşlık hakkı, ümmet ve millet kavramları üzerine farklı görüşler paylaşılıyor.. Videoda Suriyeli göçmenlere vatandaşlık hakkı verilmesi, ümmet ve millet kavramları arasındaki farklar, Mustafa Kemal Atatürk'ün "Ne mutlu Türk'üm" sözünün anlamı ve Osmanlı İmparatorluğu'nun yıkılma sebepleri gibi konular tartışılmaktadır. Konuşmacılar, Osmanlı'nın "aile devleti" olarak nitelendirilmesi, Atatürk'ün millet bilinci ve demokrasi kavramları hakkında farklı görüşlerini paylaşıyorlar.
Bu video, vatan ve millet konusunda duygusal bir anlatım içermektedir. Anlatıcı, şehitlerin önemini ve onların vatan için can verdiğini vurgulamaktadır.. Video, "önce vatan, millet" sloganıyla başlayıp, şehitlerin ölmediğini, ezan dinmediğini ve bayrak inmediğini tekrarlayan bir dille devam etmektedir. Anlatım boyunca "birileri var" ifadesi tekrarlanarak şehitlerin vatan için can verdiğini ve devleştiğini vurgulamaktadır.
Bu video, Türk halkı için yazılan bir şiirin okunduğu bir içeriktir.. Video, "Korkma sönmez bu şafaklarda bizlere çok sönen yıldızların üstünde düzenlenecek milletimin parlayacak" sözleriyle başlayıp, "Türk milleti" ifadesiyle sonlanan bir şiir okumasını içermektedir. Şiirde millet, kahramanlık ve vatanseverlik temaları işlenmektedir.
Bu video, İbrahim'in milleti hakkında dini bir şiirin okunmasını içermektedir. Şiirde İbrahim'in imamı, dostu ve milleti olarak anlatılmaktadır.. Video, İbrahim'in dininin temel prensiplerini ve bu dinin sembolü olan milleti hakkında şiirsel ifadelerle anlatmaktadır. Şiirde İbrahim'in dosta teslimiyeti, Allah'a olan inancı, kaderin imtihan olduğu ve milleti İbrahim'e çağırmanın bedeli gibi konular işlenmektedir. Ayrıca Allah'ın dilerse güç yolları açabileceği ve kırabileceği gibi ifadeler de yer almaktadır.
Bu video, tekrarlanan "Fatih'in İstanbul'u fethettiği yaştasın" sözleriyle başlayan ve ilerleyen zamanlarda tekrarlanan bir şiirsel söyleme formatındadır. Ulubatlı Hasan'dan selam getirildiği belirtilen bir karakter de sözlerde yer almaktadır.. Video, gençlere Fatih Sultan Mehmet'in İstanbul'u fethettiği yaştalarında kendilerini geliştirmeleri, değerlerini göstermeleri ve milleti öne geçirmeleri için cesaret verici bir mesaj vermektedir. Söylemde Osmanlı tarihi, Fatih, Selim, Süleyman gibi imparatorlar ve Sinan gibi mimarlar anılarak, gençlere kendi destanlarını yazmaları ve milleti öne geçirmeleri için teşvik edilmektedir.
Bu videoda Türkmenistanlı bir yüksek lisans öğrencisi, Türkiye'de yaşadığı ev arkadaşlığı deneyimlerini ve bunun neden yurtdışına gidenlerin kendi milletinden insanlarla konuşmak istememesi konusunda düşüncelerini paylaşıyor.. Konuşmacı, Türkiye'de yaşadığı iki farklı ev arkadaşlığı deneyimini anlatıyor. İlk evde yaşanan eşitsizlik ve hak yeme olaylarını, ikinci evde ise Kars'ta Kafkas Üniversitesi'nde okurken yaşadığı yedi kızlık ev arkadaşlığı deneyimini karşılaştırıyor. Video, yurtdışına gidenlerin kendi milletinden insanlarla konuşmak istememesinin nedenlerini ve bunun toplumsal etkilerini ele alıyor. Konuşmacı, bu tür davranışların ülkeyi kötüleştirdiğini ve gelecekte bu tür insanların topluma katkı sağlayamayacağını belirtiyor.
Bu video, Yusuf Halaçoğlu'nun Türk milliyetçiliği ve millet kavramı hakkında yaptığı bir sohbeti içermektedir. Konuşmacı, İstanbul Üniversitesi ve Ankara Üniversitesi'nde eğitim almış bir akademisyen olarak görünmektedir.. Videoda, Fransız Devrimi etkileri, Osmanlı'da milliyetçi akımların gelişmesi ve Türk kimliği üzerine inşa edilen yeni cumhuriyet ele alınmaktadır. Konuşmacı, millet ve milliyetçilik kavramlarının tarihsel, toplumsal ve kültürel bağlamını açıklamakta, Mustafa Kemal Atatürk'ün Türk milleti tanımını, Ziya Gökalp gibi milliyetçi düşünürlerin katkılarını ve Osmanlı'nın son dönemindeki dört akım (Osmanlıcılık, İslamcılık, Batıcılık ve Türkçülük) hakkında bilgiler vermektedir. Ayrıca, millet tanımı için objektif ve subjektif unsurlar, dil, tarih ve coğrafya gibi unsurlar üzerinde durulmaktadır.
Bu video, Türk halkı ve millet kavramı üzerine bir şiirsel metin sunmaktadır.. Videoda "Korkma sönmez bu şafaklarda" ile başlayan bir şiirsel metin okunmaktadır. Metin, Türk milletinin kahramanlığını, savaşıp parlayacağını ve milletin en az bir kahramanı olacağına dair duygusal ifadeler içermektedir. Video, "Türk milleti" ifadesiyle sonlanmaktadır.
Bu video, bir konuşmacının "ey milletim" çağrısıyla başlayan ve millete hitap eden bir seslendirme formatındadır.. Video, milletin uyuma, doğrulma ve dirilme çağrısını içeren dört bölümden oluşmaktadır. Her bölümde millete karşı karşıya kalan bir zorluk (ateş, çatı çökmesi, toprak atılması) anlatılmakta ve bu zorluklara karşı kuvvet (su, iman, birlik dirlik) sunulmaktadır. Video, milletin güçlenmesi ve mücadelesine davet eden bir mesajla sonlanmaktadır.