EKİP Portal'da bulunan bilgiler şunlardır: 1. Kişisel Bilgiler: İletişim bilgileri, sicil bilgileri, eğitim bilgileri, izin bilgileri, hizmet puanı, maaş ve ek ödeme bilgileri, hizmet belgesi. 2. Sağlık Tesisi Yönetimi: Atama, kadro, terfi, ihtisas, disiplin gibi modüller. 3. Metin, Fotoğraf ve Video Paylaşımı: Platform üzerinde metin, fotoğraf veya video paylaşımı yapılabilir. 4. Mesajlaşma ve Anketler: Yazılan mesajlar düzenlenebilir, silinebilir, başkalarının mesajları beğenilebilir ve anketlere katılıp fikir beyan edilebilir. 5. Sesli ve Görüntülü Görüşme: Konferans tanımlanabilir, interaktif eğitim düzenlenebilir ve düzenlenen eğitimlere dahil olunabilir. 6. Konu Bazlı Gruplar: Konu bazlı gruplar oluşturarak bu gruplarda etkinlik bazlı paylaşımlar yapılabilir. Ayrıca, sadece hekimlerin yapabileceği işlemler arasında radyolojik görüntü ekleme, vaka paylaşımı, tanı takibi ve paylaşımı, randevu takvimi görüntüleme yer alır.