EKİP Portal, Sağlık Bakanlığı bünyesinde görev yapan personelin bilgi yönetimini sağlayan bir platformdur. İşe yarar yönleri şunlardır: 1. Özlük Bilgileri: Personelin iletişim, sicil, eğitim, izin, maaş gibi kişisel bilgilerini tek bir ekranda görüntüleme imkanı sunar. 2. Sosyal Medya İşbirliği: Metin, fotoğraf veya video paylaşımı, mesajlaşma ve sosyal medya entegrasyonu sağlar. 3. Sesli ve Görüntülü Görüşme: Personel arasında sesli ve görüntülü görüşme imkanı sunar. 4. İnteraktif Eğitim: İnteraktif eğitimlere katılma ve düzenleme imkanı sağlar. 5. Zimmet ve Atama Takibi: Zimmet sorgulama ve atama takibi yapma imkanı sunar. Uygulama, hem web hem de mobil cihazlarda kullanılabilir.