İSKİ arıza sorgulama işlemini üç farklı şekilde yapabilirsiniz: 1. e-Devlet Kapısı üzerinden: - e-Devlet sistemine giriş yapın. - Arama çubuğuna "İSKİ" yazın ve arama sonuçlarına göre "İstanbul Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü" sayfasına tıklayın. - Sayfada yer alan "Arıza ve Bakım Bilgisi Sorgulama" başlığına tıklayın, arıza kaydınızın tarih, saat ve bölgesini seçin ve "Arıza Sorgula" butonuna tıklayın. 2. İSKİ internet sitesi üzerinden: - İSKİ'nin resmi internet sitesine gidin. - Ana sayfada yer alan "Arıza Kaydı" başlığına tıklayın, arıza kaydınızın bilgilerini girin ve "Arıza Sorgula" butonuna tıklayın. 3. İSKİ Çağrı Merkezi'ni arayarak: - 0212 153 00 00 numaralı telefonu arayın. - Çağrı merkezi görevlisine arıza kaydınızın tarih, saat ve bölgesini söyleyin, görevli size arıza kaydınıza ait bilgileri aktaracaktır.