• Buradasın

    TT satış sonrası destek nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    TT (Türk Telekom) satış sonrası destek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
    • Çağrı Merkezi: 0850 346 08 22 numaralı TT Teknoloji çağrı merkezi aranarak teknik servis talebi oluşturulabilir 1.
    • Online Destek: ttteknoloji.com.tr adresindeki "Teknik Destek" bölümünden servis kaydı oluşturulabilir 1.
    • Hizmet Noktaları: İl ve ilçe seçilerek en yakın Türk Telekom hizmet noktasına ulaşılabilir 3.
    Garanti süresi ve destek koşulları, satın alınan ürüne göre değişiklik gösterebilir; bu nedenle, detaylı bilgi için cihaz teknik servisi ile iletişime geçilmesi önerilir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Satış sonrası müşteri hizmetleri nasıl olmalı?

    Satış sonrası müşteri hizmetleri şu şekilde olmalıdır: İyi eğitimli uzman bir ekip. Kolay ulaşılabilirlik. Zamanında ve hızlı cevap. Pozitif dil kullanımı. Otomatik yanıtlardan kaçınma. Tartışmaktan kaçınma. Güven verme. Özür dileyerek çözüm bulma.

    Satış sonrası destek neden önemlidir?

    Satış sonrası destek, müşteri memnuniyetini ve sadakatini artırdığı için önemlidir. Satış sonrası desteğin önemli olmasının bazı nedenleri: Müşteri memnuniyetinin artması. Marka sadakatinin güçlenmesi. Rekabet avantajı sağlaması. Geri bildirim alınması. Referans kaynağı olması.

    Satış sonrası hizmetler nelerdir?

    Satış sonrası hizmetler, bir ürünün satın alınmasından sonra başlayan ve o ürünle ilgili tüm ihtiyaçları karşılamaya yönelik sistematik süreçlerin bütünüdür. Satış sonrası hizmetlerin kapsadığı bazı süreçler: Periyodik bakım: Ürünün periyodik bakımının yapılması. Tamir işlemleri: Tamir hizmetlerinin gerçekleştirilmesi. Garanti ve kampanyalar: Garanti hizmetlerinin sağlanması ve geri çağırma gibi kampanyaların yürütülmesi. Müşteri geri bildirimleri: Müşteri geri bildirimlerinin toplanması ve analiz edilmesi. Teknik destek: Müşterilerin sorunlarının çözülmesi için teknik destek sağlanması. Yedek parça temini: Müşterilerin ihtiyaç duyduğu yedek parçaların temin edilmesi. Eğitim hizmetleri: Ürün veya hizmetin doğru kullanımı için müşterilere eğitim verilmesi.

    Türk Telekom arıza ve destek nasıl yapılır?

    Türk Telekom arıza ve destek işlemleri için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Müşteri hizmetleri: 444 1 444 numaralı Türk Telekom müşteri hizmetleri aranarak arıza kaydı oluşturulabilir ve destek alınabilir. Twitter: Türk Telekom'un @TurkTelekomDestek hesabı üzerinden Twitter üzerinden de arıza ve destek bildirimi yapılabilir. Online işlemler: onlineislemler.turktelekom.com.tr adresinden arıza işlemleri sayfasına girilerek kayıt sorgulama ve arıza bildirimi yapılabilir. İlçe müdürlükleri: Devamlı yaşanan veya hiç çekmeyen/bağlanmayan internet sorunları için Türk Telekom ilçe müdürlüklerine başvurulabilir. Arıza bildirimi yaparken, cihazların (telefon veya modem) yanınızda olması gerekebilir.

    Satış sonrası mail ne zaman gönderilir?

    Satış sonrası e-posta, müşteri bir satın alma işlemi gerçekleştirdikten hemen sonra gönderilmelidir. Etkili bir müşteri takibi için izlenmesi gereken adımlar şunlardır: Destek önerisi ve takip. Gönderim onayı. Beklentilerin tespiti. Ayrıca, satış sonrası e-posta göndermek için diğer uygun zamanlar şunlardır: Satın alma işleminden birkaç gün sonra. İlk satın almadan sonra birkaç saat içinde.