• Buradasın

    Satış sonrası mail ne zaman gönderilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Satış sonrası mail, müşteri bir ürün satın aldıktan sonra aşağıdaki zaman dilimlerinde gönderilebilir:
    1. İlk saat içinde: Müşteri memnuniyetini sağlamak ve etkili bir takip yapmak için satın alma işleminden hemen sonra mail gönderilmesi önerilir 1.
    2. Birkaç gün sonra: Müşterinin üründen memnun olup olmadığını sormak ve geri bildirim almak için mail atılabilir 23.
    3. Siparişin müşteriye ulaşmasından sonra: Fatura ve sipariş detayları gibi bilgilerin teyidi için mail gönderimi yapılabilir 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Sipariş sonrası mail nasıl atılır?

    Sipariş sonrası mail atmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. Teşekkür E-postası: Müşteriye alışverişten duyulan memnuniyeti belirten ve kişiselleştirilmiş ürün önerileri sunan bir e-posta gönderin. 2. Bildirim E-postası: Müşteriye siparişinin durumu ve kargo takip numarası gibi bilgileri içeren bir bildirim e-postası gönderin. 3. Hatırlatma E-postası: Müşteriye ürünü kullanmasını, bakımını yapmasını veya tekrar sipariş vermesini hatırlatan bir e-posta gönderin. 4. Bilgi E-postası: Müşterinin ürün veya hizmeti tam olarak kullanabilmek için yardıma ihtiyacı varsa, bu konuda faydalı içerikler sunan bir e-posta gönderin. Bu e-postaları otomatik olarak göndermek için pazarlama otomasyon araçlarından yararlanabilirsiniz.