Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Satış sonrası e-posta, müşteri bir satın alma işlemi gerçekleştirdikten hemen sonra gönderilmelidir 25.
Etkili bir müşteri takibi için izlenmesi gereken adımlar şunlardır:
- Destek önerisi ve takip 2. Müşterinin ürün, hizmet veya ödeme ile ilgili bir sorusu olduğunda ulaşabileceği kanalın iletilmesi 2.
- Gönderim onayı 5. Ürünün siparişinin ve takip bilgilerinin iletilmesi 25.
- Beklentilerin tespiti 2. Müşteriye, ürünün tüm nakliye planlarının ve gönderim aşamalarının söz verildiği şekilde ilerlediğini anlatan gönderimler yapılması 2.
Ayrıca, satış sonrası e-posta göndermek için diğer uygun zamanlar şunlardır:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: