Buradasın
Türk Telekom arıza ve destek nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk Telekom arıza ve destek işlemleri için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri hizmetleri: 444 1 444 numaralı Türk Telekom müşteri hizmetleri aranarak arıza kaydı oluşturulabilir ve destek alınabilir 123.
- Twitter: Türk Telekom'un @TurkTelekomDestek hesabı üzerinden Twitter üzerinden de arıza ve destek bildirimi yapılabilir 4.
- Online işlemler: onlineislemler.turktelekom.com.tr adresinden arıza işlemleri sayfasına girilerek kayıt sorgulama ve arıza bildirimi yapılabilir 25.
- İlçe müdürlükleri: Devamlı yaşanan veya hiç çekmeyen/bağlanmayan internet sorunları için Türk Telekom ilçe müdürlüklerine başvurulabilir 4.
Arıza bildirimi yaparken, cihazların (telefon veya modem) yanınızda olması gerekebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: