• Buradasın

    İçişleri Bakanlığı Ebys nasıl kullanılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İçişleri Bakanlığı EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) kullanımı için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
    1. EBYS ana ekranına giriş yapılır 1.
    2. "Evrak İşlemleri" menüsünden "Evrak Oluştur" seçeneğine tıklanır 13.
    3. Sırasıyla "Konu Kodu", "Konu", "Kaldırılacak Klasörler", "Miat", "Gereği Seçim Tipi", "Gereği" alanları doldurulur 1.
    4. Editör alanına resmi yazı yazılır 1.
    5. Varsa "Ek" kısmı yazılır ve dosya eklenir 1.
    6. Varsa "İlgi" eklenir 1.
    7. "Kaydet" ve "Onaya Sun" butonlarına basılarak evrak oluşturma işlemi tamamlanır 13.
    Onay yetkilisi olan kurum müdürü, e-imza ile evrakı imzaladıktan sonra yazı, gönderileceği kuruma iletilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:
  • Konuyla ilgili materyaller

    EBYS evrak modülü nasıl kullanılır?
    EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) evrak modülü kullanımı şu adımlarla gerçekleştirilir: 1. Sisteme Giriş: EBYS'ye kurum tarafından verilen kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılır. 2. Menü Seçimi: Ana ekranda yer alan menüden "Evrak İşlemleri" bölümüne tıklanır. 3. Evrak Oluşturma: Açılan menüden "Evrak Oluştur" seçeneği seçilir. 4. Bilgilerin Girilmesi: Konu kodu ve konu bilgileri girilir, evrakın saklanacağı klasör seçilir ve miat (saklama süresi) belirlenir. 5. Yazının Yazılması: EBYS editörü üzerinden resmi yazı, belirlenen formatta yazılır. 6. Kaydetme ve Onaya Sunma: Yazı tamamlandıktan sonra "Kaydet" ve ardından "Onaya Sun" butonlarına tıklanır. 7. Gönderim: Onaylandıktan sonra evrak, ilgili kurum veya kişilere dijital olarak gönderilir.
    EBYS evrak modülü nasıl kullanılır?
    E-devletten Ebys evrak sorgulama nasıl yapılır?
    E-Devlet üzerinden EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) evrak sorgulama yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. İlk olarak www.turkiye.gov.tr adresine giriş yapılmalıdır. 2. Giriş yaptıktan sonra "Giriş Yap" butonuna basılmalıdır. 3. Giriş için e-Devlet Şifresi, Mobil İmza, e-İmza, T.C. Kimlik Kartı veya İnternet Bankacılığı seçeneklerinden biri seçilerek işleme devam edilmelidir. 4. İstenilen bilgiler doğru bir şekilde girilerek "Sisteme Giriş Yap" butonuna tıklanmalıdır. 5. Sisteme giriş yapıldıktan sonra arama kısmına "Elektronik Belge Yönetim Sistemi Evrak Doğrulama" yazılmalıdır. 6. Doğrulama için ilk olarak "Evrak Doğrulama Kodu", ardından "Evrak Sayısı" bilgileri girilmelidir. 7. Bilgiler girildikten sonra "Sorgula" butonuna basılarak evrakın doğruluğuna bakılabilir ve gerekirse yazdırılabilir. Alternatif olarak, EBYS evrak sorgulama hizmetine https://www.turkiye.gov.tr/cbfo-ebys adresinden de ulaşılabilir.
    E-devletten Ebys evrak sorgulama nasıl yapılır?
    İçişleri Bakanlığı Ebys nasıl giriş yapılır?
    İçişleri Bakanlığı EBYS'ye giriş yapmak için aşağıdaki yöntemlerden biri kullanılabilir: 1. Kullanıcı Adı ve Şifre ile Giriş: EBYS giriş ekranında Kullanıcı Adı ve Şifre alanları doldurulup "Sisteme Giriş Yap" butonuna basılarak giriş sağlanır. 2. E-İmza ile Giriş: Sisteme sertifika (e-imza) ile giriş yapabilmek için "Sertifikalı Giriş" butonuna basılır, elektronik imza kartı bilgisayara takılarak şifre girilip "TAMAM" butonuna basılarak giriş yapılır. Giriş için gerekli olan EBYS erişim adresi: [https://www.turkiye.gov.tr/icisleri-ebys](https://www.turkiye.gov.tr/icisleri-ebys).
    İçişleri Bakanlığı Ebys nasıl giriş yapılır?
    EBYS şifresi nasıl alınır?
    EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) şifresi almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Giriş Ekranı: EBYS'nin giriş ekranına gidin. 2. Şifremi Unuttum: Ekranda bulunan "Şifremi unuttum" linkine tıklayın. 3. Kimlik Bilgileri: Vatandaşlık numaranızı girerek şifre yenileme işlemini tamamlayın. Eğer ilk kez EBYS kullanıcısı oluyorsanız, yetki talep formunu doldurup üst yazı ile birlikte Bilgi İşlem Daire Başkanlığı'na göndermeniz gerekmektedir.
    EBYS şifresi nasıl alınır?
    Yeni ebys nasıl giriş yapılır?
    Yeni EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) girişine iki farklı yöntemle yapılabilir: 1. Şifreli Giriş: EBYS giriş ekranında Kullanıcı Adı ve Şifre alanları doldurulup butonuna basılarak sisteme giriş sağlanır. 2. Sertifikalı Giriş (E-İmza ile): EBYS giriş ekranında yer alan "Sertifikalı Giriş için Tıklayınız" butonuna basılır, elektronik imza takılıp şifresi girildikten sonra TAMAM butonuna basılarak sisteme giriş yapılır. EBYS'yi kullanabilmek için öncelikle programın bilgisayara kurulması gerekmektedir.
    Yeni ebys nasıl giriş yapılır?
    eBYS nedir?
    EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi), kurumlardaki belge ve bilgi alışverişinin elektronik ortama aktarılmasını ve internet üzerinden bu bilgilerin anlık olarak yönetilmesini amaçlayan bir sistemdir. EBYS'nin başlıca işlevleri şunlardır: - belgelerin elektronik ortamda oluşturulması, kaydedilmesi, saklanması ve erişilebilir kılınması; - belgelerin onaylanması ve imzalanması; - belgelerin dağıtılması ve gönderilmesi; - belgelerin arşivlenmesi ve saklanması. EBYS kullanımı, kamu kurumları ve e-devlet ile entegre çalışan kuruluşlar için zorunludur.
    eBYS nedir?
    Ebys evrak kayıt numarası nasıl verilir?
    EBYS'de evrak kayıt numarası şu şekilde verilir: 1. Gelen Belge Kayıt: Fiziksel olarak hazırlanmış ve ıslak imza işlemine tabi tutulmuş belgelerin sisteme kaydedilmesi için "Giden Belge Kayıt" ekranı kullanılır. 2. Kayıt İşlemi: Üstveri alanında, "Belge Türü", "Konu", "Gizlilik" gibi bilgiler girilir ve "Gönder" butonuna basılarak belge işleme gönderilir. 3. Sistem Tarafından Atama: Kayıt işlemi tamamlandığında sistem tarafından otomatik olarak bir evrak kayıt numarası verilir.
    Ebys evrak kayıt numarası nasıl verilir?