Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Fuarlarda CRM (Customer Relationship Management) kullanımı, müşteri ilişkilerini yönetmek, veri toplamak ve analiz etmek için çeşitli modüller sunar 23.
Fuarlarda CRM'in bazı kullanım alanları:
- Online davetiye ve kayıt takibi 5. Online davetiye sistemi üzerinden fuarla ilgilenen ziyaretçileri takip etme 5.
- Doküman yönetimi 5. Fuarla ilgili tüm belgeleri CRM sistemi üzerinde saklama ve erişim sağlama 5.
- Satış ve randevu yönetimi 5. Satış personeli, fuar sırasında yaptığı görüşmeleri ve randevuları CRM üzerinden planlayabilir ve takip edebilir 5.
- Müşteri segmentasyonu 3. Fuarda edinilen potansiyel müşterileri analiz ederek, doğru zamanda ve doğru kanallardan teşvikler sunma 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: