Buradasın
Engoper personel takip programı nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Engoper Personel Takip Programı, işletmelerin insan kaynakları süreçlerini dijitalleştirmek için geliştirilmiş kapsamlı bir yazılımdır 12.
Başlıca özellikleri:
- Giriş-çıkış ve devamsızlık takibi 14. Parmak izi, kart okuma ve yüz tanıma cihazlarıyla entegre çalışır 14.
- Gelişmiş raporlama ve puantaj 12. Devamsızlık, geç kalma, fazla mesai ve izin gibi bilgileri günlük, aylık veya yıllık raporlar şeklinde sunar 12.
- Maaş, avans ve ek kazanç yönetimi 12. Eksik günleri otomatik olarak düşebilir, ek kazanç ve avans gibi ödemeleri takip edebilir 12.
- Güvenli veri saklama 4. Personel verileri güvenli sunucularda saklanır ve sadece yetkili kullanıcılar tarafından görüntülenebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: