Buradasın
Ekip yönetimi nasıl takip edilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ekip yönetimini takip etmek için bazı yöntemler:
- Net hedefler belirleme: SMART (Spesifik, Ölçülebilir, Ulaşılabilir, Gerçekçi, Zamana Bağlı) prensibine uygun hedefler belirlenmelidir 2.
- Uygun metrikleri seçme: İşe alım ve işten ayrılma oranları, performans görüşmeleri, 360 derece geri bildirimler gibi metrikler kullanılmalıdır 2.
- Sürekli geri bildirim ve izleme: Düzenli ve yapıcı geri bildirimler sağlanmalıdır 24.
- Kanban panosu kullanımı: Görevlerin takibini yapmak için Kanban panoları kullanılabilir 5.
- Ekip içi anketler: Ekibin mutluluk düzeyini ve moral durumunu ölçmek için anketler yapılabilir 4.
- Birebir toplantılar: Ekip üyelerinin duygusal durumu hakkında bilgi almak için birebir görüşmeler yapılabilir 4.
Ayrıca, şeffaflık ve güven kültürü oluşturmak, ekip mutluluğunu ve performansını takip etmek için önemlidir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: