• Buradasın

    Ebys ve esy nasıl kullanılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) ve ESY (Elektronik Süreç Yönetim Projesi) kullanımı şu adımlarla gerçekleştirilir:
    1. EBYS Kullanımı:
      • Giriş: Kurum tarafından sağlanan kullanıcı adı, şifre ve ek doğrulama bilgileri (güvenlik tokeni veya mobil doğrulama kodu) ile EBYS web veya uygulama arayüzüne erişilir 3.
      • Bilgilerin Girilmesi: Kullanıcı adı, şifre ve diğer bilgilerin doğru ve eksiksiz girilmesi gerekir 3.
      • İşlem Yapma: Yetkilere göre gelen ve giden belgeler, onay bekleyen evraklar, dosya arşivleri ve iş akışı süreçleri yönetilebilir 35.
    2. ESY Kullanımı:
      • Giriş: ebbs.titck.gov.tr adresine girilerek sisteme ulaşılır 1.
      • Kullanıcı Bilgileri: Kullanıcı adı ve şifre bilgileri girilerek sisteme giriş yapılır 1.
    EBYS ve ESY kullanımı, kullanılan yazılımın altyapısına ve yapılandırmasına bağlı olarak farklılık gösterebilir 3.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Ebys eğitimi nasıl alınır?

    EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) eğitimi almak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. EBYS Programının Kurulumu: EBYS programına giriş yapabilmek için öncelikle programın bilgisayara kurulması gerekmektedir. 2. EBYS'ye Giriş: Kurulum tamamlandıktan sonra, masaüstünde bulunan EBYS ikonuna çift tıklanarak oturum açma ekranı açılır. 3. Eğitim Videoları: EBYS kullanımı ile ilgili eğitim videolarına "ebysportal.meb.gov.tr" ve "ebysportal.ktb.gov.tr" sitelerinden ulaşabilirsiniz. Ayrıca, EBYS ile ilgili detaylı bilgi ve destek hizmetleri de sunulmaktadır.

    Ebys PTT'de nasıl kullanılır?

    EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) PTT'de şu şekilde kullanılır: 1. Sisteme Giriş: PTT EBYS'ye, kurum tarafından verilen kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılır. 2. Evrak İşlemleri: Ana ekranda yer alan menüden "Evrak İşlemleri" bölümüne tıklanır ve "Evrak Oluştur" seçeneği seçilir. 3. Bilgilerin Girilmesi: Konu kodu ve konu alanı doldurulur, evrakın saklama süresi (miat) belirlenir, gereği kısmı doldurularak evrakın kimlere hitap ettiği seçilir ve onay akışı belirlenir. 4. Yazının Yazılması: EBYS editörü üzerinden resmi yazı, belirlenen formatta yazılır. Gerekirse evrak ekleri yazılır ve dosya olarak eklenir, ilgili başka belgeler varsa "İlgi" kısmına eklenir. 5. Kaydetme ve Onaya Sunma: Yazı tamamlandıktan sonra "Kaydet" ve ardından "Onaya Sun" butonlarına tıklanır. Onay yetkilisi, evrakı e-imza ile imzalar. 6. Gönderim: Onaylandıktan sonra evrak, ilgili kurum veya kişilere dijital olarak gönderilir.

    BOUN Ebys nasıl kullanılır?

    Boğaziçi Üniversitesi Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Sisteme Giriş: - Tarayıcı adres çubuğuna ebys erişim adresi yazılır. - "Kullanıcı Adı" ve "Şifre" bilgileri girilerek "Sisteme Giriş Yap" butonuna tıklanır. 2. Belge İşlemleri: - "İmzala&Gönder" butonu ile belgeler elektronik imza ile imzalanır ve iş akışına göre havale edilir. - "İmzasız Kaydet&Gönder" butonu, e-imza yetkisi olmayan personelin belge hazırlayıp kaydetmesini sağlar. - "Taslak Kaydet" ve "Taslak Üret" butonları, işlemlerin daha sonra tekrar kullanılmak üzere kaydedilmesini sağlar. 3. Bekleyen İşler: - Üst menüdeki "Bekleyen İşler" butonu ile bekleyen işler menüsüne ulaşılır. 4. Test Ortamı: - Yeni EBYS devreye girene kadar, https://v5bountest.isyazilim.net/ adresi üzerinden, kullanıcı adı ve T.C. kimlik numarası ile giriş yaparak test ortamında çalışılabilir. Daha fazla bilgi ve destek için Boğaziçi Üniversitesi Yazı İşleri Şube Müdürlüğü ile iletişime geçilebilir.

    Ebys ve e-beyas aynı mı?

    EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) ve e-BEYAS (Elektronik Belge Yönetimi ve Arşivleme Sistemi) aynı değildir, ancak EBYS, e-BEYAS'ın bir bileşeni olabilir. EBYS, kurumların belgelerini dijital ortamda yönetmek, arşivlemek ve güvenli bir şekilde saklamak için kullanılan bir sistemdir. e-BEYAS ise, Ankara Üniversitesi'nde uygulanan, belge ve dokümanların elektronik ortamda üretilmesini, yönetilmesini, arşivlenmesini ve raporlanmasını sağlayan bir sistemdir.

    Ebys ve esys farkı nedir?

    EBYS (Elektronik Belge Yönetim Sistemi) ve ESYS (Elektronik Sağlık Yönetim Sistemi) arasındaki temel fark, kullanım alanları ve işlevleridir. EBYS, kurum ve kuruluşlardaki belge akışını yönetmek için geliştirilmiş bir yazılım sistemidir. ESYS hakkında ise bilgi bulunamamıştır. Bu nedenle, EBYS ve ESYS arasındaki fark, EBYS'nin belge yönetimi, ESYS'nin ise sağlık yönetimi için tasarlanmış olmasıdır.

    Ebys kullanmak zorunlu mu?

    Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) kullanımı zorunlu değildir, ancak bazı kurumlar için zorunludur. EBYS kullanma zorunluluğu olan kurumlar: Kamu kurumları ve devlet daireleri. E-devlet ile entegre çalışan kuruluşlar. Zorunlu olmasa da EBYS kullanan diğer kurumlar: Eğitim kurumları. Sağlık kuruluşları. Banka ve finans kuruluşları. Özel sektördeki büyük ölçekli firmalar.

    Ebys v2 nedir?

    EBYS, "Elektronik Belge Yönetim Sistemi"nin kısaltmasıdır. EBYS V2 hakkında spesifik bir bilgi bulunamamıştır. Ancak, genel olarak EBYS'nin, kurumların belgelerini dijital ortamda oluşturup, yönetip, arşivlemelerini sağlayan bir sistem olduğu bilinmektedir. EBYS'nin bazı avantajları: Verimlilik ve güvenlik. Maliyet tasarrufu. İş yükünün azalması. Çevre dostu.