Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
DYS, Sağlık Bakanlığı'nın merkez, taşra ve yurt dışı teşkilatı ile bağlı ve ilgili kuruluşların merkez ve taşra teşkilatında kullanılan Doküman Yönetim Sistemi'nin kısaltmasıdır 2.
DYS'nin bazı işlevleri:
- Belge yönetimi: Belgelerin elektronik ortamda güvenli bir şekilde depolanması ve erişilmesini sağlar 23.
- İş süreçlerinin düzenlenmesi: Belge takibi, onay süreçleri ve iş akışlarını düzenler 23.
- Veri güvenliği: Hasta ve sağlık verilerinin güvenli bir şekilde saklanması ve paylaşılmasını sağlar 3.
- Vatandaş erişimi: Online randevu alma ve sağlık raporlarına erişim gibi imkanları sunar 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: