Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CRM sistemlerini öğrenmeyi kolaylaştıracak bazı ipuçları şunlardır:
- Hedefleri belirlemek 3. İşletmeye dahil edilecek CRM uygulamalarının belirlenmesi, öğrenme sürecini yönetilebilir hale getirir 3.
- Küçük adımlarla başlamak 3. Öğrenme süreci, temel bilgilerle başlatılıp ihtiyaçlara göre genişletilebilir 3.
- Uygulamalar yapmak 3. Demo uygulamalar aracılığıyla sistemlerin şirketle uyumu test edilebilir 3.
- Ekip kurmak 3. CRM konusunda bilgili çalışanlardan destek alınabilir 3.
Ayrıca, YouTube, hizmet sağlayıcıların kütüphaneleri, ücretsiz online eğitimler, kitaplar, e-kitaplar, bloglar, çevrimiçi kurslar ve sertifika programları gibi çeşitli kaynaklardan yararlanılabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: