Buradasın
Canlı destek olmak için ne gerekli?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Canlı destek olmak için gerekli bazı nitelikler:
- Eğitim: Önlisans veya lisans mezunu olmak avantaj sağlar 2.
- Dil Yeteneği: Özellikle yabancı dilde hizmet verilecekse, C1 seviyesinde akıcı konuşma ve yazma becerisi gereklidir 2.
- Kişisel Özellikler: Esneklik, sakin kalabilme, pozitif olma ve farklı kişilerle iletişim kurabilme yeteneği önemlidir 5.
- Teknoloji Kullanımı: Canlı destek sistemlerinin kullanımı için gerekli yazılım ve araçların öğrenilmesi gerekir 34.
Ayrıca, canlı destek temsilcileri, her müşteri ile farklı yollarla etkileşime girebilmelidir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: