Buradasın
Canlı destek işi zor mu?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Canlı destek işi, doğru yönetildiğinde zor olmak zorunda değildir; aksine, birçok avantajı da beraberinde getirir 135.
Canlı destek işinin bazı avantajları şunlardır:
- Müşteri memnuniyetini artırma 135. Hızlı yanıt ve çözüm sunarak müşterilerin güvenini kazandırır 35.
- Satışları artırma 135. Ürün ve hizmetler hakkında bilgi vererek potansiyel müşterilerin sadakatini ve güvenini sağlar 35.
- Maliyet tasarrufu sağlama 15. Tek bir temsilci aynı anda birden fazla destek talebini yönetebilir 5.
- Geniş erişim imkanı sunma 5. Uluslararası müşterilerle kolayca iletişim kurma fırsatı tanır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: