• Buradasın

    CanlıDestek

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    A cheerful customer in a Migros supermarket smiles while talking to a friendly customer service representative wearing a branded apron, surrounded by shelves of fresh Turkish produce.

    Migros'ta canlı destek var mı?

    Evet, Migros'ta canlı destek hizmeti bulunmaktadır. Migros'un canlı yardım hattı, haftanın her günü 08:30 - 24:00 saatleri arasında aktif olarak hizmet vermektedir. Migros’un canlı yardım hattına ulaşmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: 0850 200 40 00 numaralı çağrı merkezi; Migros’un resmi web sitesi; Migros mobil uygulaması.

    N11 canlı destek nasıl bağlanırım?

    N11 canlı desteğine bağlanmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Hesabım sayfası: n11.com'da "Hesabım" menüsündeki "Canlı Destek" butonuna basarak 7/24 yardım alınabilir. WhatsApp: 0850 333 00 11 numarası üzerinden WhatsApp Canlı Destek Hattı'na ulaşılabilir. Telefon: 0850 333 00 11 müşteri hizmetleri numarası aranarak da canlı destek alınabilir. Müşteri temsilcisine bağlanmak için telefonda sırasıyla 1, 4 ve 0 tuşlarına basılması gerekmektedir.

    Sahibinden canlı destek var mı?

    Evet, sahibinden.com'da canlı destek bulunmaktadır. Sahibinden.com'un canlı destek hattına ulaşmak için aşağıdaki iletişim bilgilerini kullanabilirsiniz: Çağrı Merkezi: 0 850 222 44 44. E-posta: sahibinden@hs02.kep.tr. Web Sitesi: yardim.sahibinden.com.
    A cheerful Turkish customer service representative in a bright office, smiling while gesturing toward a computer screen and a phone, with the Pazarama logo subtly visible in the background.

    Pazarama canlı destek nasıl yapılır?

    Pazarama'da canlı destek almak için pazarama.zendesk.com/hc/tr/requests/new adresine girip "Bir talep gönder" butonuna tıklayabilirsiniz. Bir destek personeli, sorunuzu en kısa zamanda yanıtlayacaktır. Ayrıca, Pazarama müşteri hizmetleri çağrı merkezi numarası olan 0850 724 79 76'yı arayarak da canlı destek alabilirsiniz.

    Nesinenin canlı destek hattı var mı?

    Evet, Nesine.com'un canlı destek hattı bulunmaktadır. Nesine.com'un canlı destek hattına ulaşmak için aşağıdaki iletişim bilgilerini kullanabilirsiniz: Telefon: 0850 558 0 558. E-posta: destek@nesine.com. Faks: 0212 328 16 66. Nesine.com'un müşteri hizmetleri 7 gün 24 saat boyunca hizmet vermektedir.

    AÖF canlı destek nasıl bağlanırım?

    AÖF canlı destek hattına bağlanmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: aosdestek.anadolu.edu.tr web sitesi. Telefon. E-posta. Sosyal medya. Yüz yüze görüşme.

    N11'de canlı destek var mı?

    Evet, n11'de canlı destek bulunmaktadır. n11'in canlı destek hattına, "Hesabım" sayfasındaki canlı destek butonuna basarak 7/24 ulaşılabilir.

    Facebook canlı destek nasıl yapılır?

    Facebook canlı desteğine bağlanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Bilgisayarda kişisel Facebook hesabı açıkken, www.facebook.com/business/help/support linkine tıklayın. 2. "Reklam desteğiyle iletişime geçin" kısmına gelin. 3. "Yardıma ihtiyacınız olan varlığı seçin" kısmında, Facebook'ta yönetilen hesaplar listelenecektir. 4. Eğer listede sorunu çözmek istenen hesap görünmüyorsa, o hesabın yetkilisi başka bir kişi olmalıdır. 5. Danışılmak istenen konuyla ilgili varlık seçildikten sonra, "Sorunu seçin" ekranı gelecektir. 6. Burada yaşanabilecek sorunlarla ilgili bir liste görülecektir. 7. Eğer varsa, ilgili sorun seçilebilir; yoksa en altta "farklı bir sorun" kısmı seçilmelidir. 8. Son ekranda, e-posta ve telefon bilgilerinin yazılı olduğu bir bölüm ile yaşanan sorunun kısaca anlatıldığı bir alan bulunur. 9. Sorun yazılı olarak bu alana girilmeli ve varsa dosya veya ekran görüntüsü yüklenmelidir. 10. "Yardım al" butonuna basıldıktan sonra, Messenger üzerinden canlı destek sağlanacaktır. Facebook canlı destek hattı, yalnızca belirli kullanıcılar için kullanılabilir.

    PTT canlı destek var mı?

    Evet, PTT'de canlı destek hizmeti bulunmaktadır. PTT'nin canlı destek hizmetine ulaşmak için: Web sitesinin sağ alt bölümünde yer alan canlı destek kanalına tıklayabilirsiniz. 444 1 788 numaralı PTT çağrı merkezini arayabilirsiniz. Ayrıca, işitme ve konuşma engelli müşteriler için "Engelli Dostu Numaralar" projesi kapsamında 0312 309 59 13 numaralı SMS hattı da mevcuttur.

    Gratis'in canlı desteği var mı?

    Evet, Gratis'in canlı desteği bulunmaktadır. Gratis'in canlı destek hizmetine, Gratis'in resmi web sitesi üzerinden, sayfanın sağ alt kısmında yer alan "Canlı Destek" bölümünden ulaşılabilir. Ayrıca, Gratis mobil uygulaması üzerinden de destek ekibiyle mesajlaşarak sorun bildirebilir veya ürün hakkında bilgi alınabilir. Gratis'e ulaşmak için kullanılabilecek diğer iletişim kanalları ise şunlardır: Müşteri hizmetleri telefon numarası. WhatsApp destek hattı. E-posta. Sosyal medya.

    DenizBank'ın canlı desteği var mı?

    Evet, DenizBank'ın canlı destek hattı bulunmaktadır. DenizBank canlı destek hattı, 7 gün 24 saat çalışmaktadır. DenizBank canlı destek hattına aşağıdaki kanallardan ulaşılabilir: Mobil uygulama. Web sitesi.

    Koçtaş canlı destek var mı?

    Evet, Koçtaş'ta canlı destek bulunmaktadır. Koçtaş'ın canlı destek hizmetleri şu şekilde sunulmaktadır: Telefon: 0850 209 50 50 numaralı Koçtaş Çözüm Merkezi aranarak müşteri hizmetleri ile iletişime geçilebilir. Sosyal Medya: Twitter'da @koctasdestek hesabı üzerinden destek alınabilir. E-posta: bilgi@koctas.com.tr adresine e-posta gönderilebilir. Web Sitesi: koctas.com.tr adresindeki "Mesajlarım" bölümünden mesaj gönderilebilir. Koçtaş'ın canlı destek hizmetleri, hafta içi 09:00 - 20:00 saatleri arasında sunulmaktadır.

    Ziraat bankası canlı destek var mı?

    Evet, Ziraat Bankası'nda canlı destek hizmeti bulunmaktadır. Müşteri İletişim Merkezi: 0850 220 00 00 veya 444 00 00 numaraları üzerinden 7 gün 24 saat bankacılık işlemleri gerçekleştirilebilir. Katılım Mobil Uygulaması: Canlı Cevap kanalı ile 7/24 müşteri temsilcisine ulaşılabilir.

    Canlı Destek ücretli mi?

    Canlı destek hizmetlerinin ücretli olup olmadığı, kullanılan uygulamaya ve hizmetin türüne göre değişiklik gösterebilir. Bazı canlı destek uygulamaları ücretsiz olarak sunulurken, bazıları için ücretli bir kullanım modeli bulunabilir. Ayrıca, ALO 170 gibi bazı canlı destek hatları, sabit hat tarifesine göre ücretlendirilebilir. Ancak, bu hattı aramanın ücretsiz olup olmadığına dair kesin bilgi için ilgili kurumun resmi kaynaklarının kontrol edilmesi önerilir.

    Digiturk canlı destek var mı?

    Evet, Digiturk'te canlı destek hizmeti bulunmaktadır. Digiturk'ün canlı destek hizmetine şu yollardan ulaşılabilir: Web sitesi. Mobil uygulama. Ayrıca, 0850 242 73 73 ve 0850 850 73 73 numaralı telefon hatları üzerinden de Digiturk müşteri hizmetlerine ulaşılabilir.

    Exxen canlı destek var mı?

    Evet, Exxen'de canlı destek hizmeti bulunmaktadır. Exxen'in resmi web sitesine veya mobil uygulamasına giriş yaptıktan sonra, sağ alt köşede yer alan sohbet balonuna tıklayıp ilgili kategoriyi seçerek canlı destek hizmetinden yararlanabilirsiniz.

    Canlı destek nasıl çalışır?

    Canlı destek, genellikle şu şekilde çalışır: 1. Ziyaretçinin mesaj yazması. 2. Firma görevlisinin cevabı. 3. Anlık mesajlaşma. Canlı destek sistemi, genellikle şu özelliklere sahiptir: Bulut tabanlı yapı. Sohbet kaydı. Ziyaretçi takibi. Otomatik cevaplama. Farklı birimlere yönlendirme.

    Trendyol Yemek canlı destek var mı?

    Evet, Trendyol Yemek'te canlı destek bulunmaktadır. Trendyol Yemek'in canlı destek hattına ulaşmak için: Trendyol mobil uygulaması üzerinden "Go" sekmesinde "Yemek" kategorisini seçebilir veya ana sayfadaki "Trendyol Yemek" ikonuna tıklayabilirsiniz. Web sitesi üzerinden canlı destek butonuna ("Canlı Yardım") tıklayarak sohbet sayfasına ulaşabilirsiniz. Ayrıca, 0212 331 02 00 numaralı telefon hattı veya destek@trendyol.com e-posta adresi üzerinden de Trendyol Yemek müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.

    Tıkla gelsin canlı destek var mı?

    Evet, Tıkla Gelsin'de 7/24 canlı destek bulunmaktadır. Tıkla Gelsin'in canlı destek sistemine, talep ve şikayetler bölümünden ulaşılabilir.

    WhatsApp'ta canlı destek var mı?

    Evet, WhatsApp'ta canlı destek bulunmaktadır. WhatsApp'ın canlı destek özelliği şu platformlarda kullanılabilir: Windows uygulaması. WhatsApp Web. Ayrıca, WhatsApp destek ekibine e-posta yoluyla da ulaşılabilir.