Buradasın
Canlı destek tasarımı nasıl olmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Canlı destek tasarımı şu özelliklere sahip olmalıdır:
- Kullanıcı dostu arayüz 3. Sezgisel ve kolay kullanılabilir bir tasarım, kullanıcıların hızlı ve etkili bir şekilde destek almasını sağlar 3.
- Tüm cihazlarla uyumluluk 4. Mobil, PC veya tablet üzerinden erişilebilir olmalı ve her sistemle uyumlu çalışmalıdır 4.
- Özelleştirilebilirlik 23. Markanın kimliğini yansıtacak şekilde özelleştirilebilir olmalıdır 23.
- Anlık mesajlaşma 5. Ziyaretçilerle gerçek zamanlı iletişim kurulabilmelidir 5.
- Çoklu kanal desteği 15. Web sitesi, mobil uygulama ve sosyal medya gibi farklı platformlardan gelen destek talepleri tek bir noktadan yönetilebilmelidir 5.
- Otomatik yanıtlar 5. Sıkça sorulan sorular için otomatik yanıtlar sunulabilmelidir 5.
- Zengin içerik paylaşımı 5. Metin dışında, görsel, video ve dosya paylaşımı yapılabilmelidir 5.
- Müşteri geçmişi takibi 5. Ziyaretçilerin geçmiş konuşmalarını ve etkileşimlerini kaydederek kişiselleştirilmiş hizmet sunulabilmelidir 5.
- Anketler ve geri bildirim 5. Hizmet kalitesini değerlendirmek için sohbet sonunda anketler düzenlenebilmelidir 5.
- Çoklu dil desteği 5. Farklı dillerde hizmet sunarak uluslararası müşterilere ulaşılabilmelidir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: