Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Canlı destek, genellikle şu şekilde çalışır:
- Ziyaretçinin mesaj yazması 3. Bir web sitesini ziyaret eden kişi, sohbet kutucuğuna mesaj yazar 3.
- Firma görevlisinin cevabı 3. Bu mesaj, firma görevlisinin sisteminde görüntülenir ve cevap yazılır 3.
- Anlık mesajlaşma 35. Anlık ve canlı mesajlaşma gerçekleşerek, site ziyaretçisinin potansiyel müşteriye dönüşmesi veya sorunlarının çözülmesi hedeflenir 35.
Canlı destek sistemi, genellikle şu özelliklere sahiptir:
- Bulut tabanlı yapı 5. Tüm cihazlardan erişim sağlanabilir 5.
- Sohbet kaydı 5. Müşterilerle kurulan iletişim, değerlendirme ve güvenlik açısından saklanabilir 5.
- Ziyaretçi takibi 15. Ziyaretçilerin davranışları hakkında bilgi sunar 15.
- Otomatik cevaplama 5. Sıkça sorulan soruları anında yanıtlayabilir 5.
- Farklı birimlere yönlendirme 5. Gerekli durumlarda farklı departmanlara yönlendirme yapılabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: