Buradasın
Tüketici Hizmetleri Merkezi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tüketici Hizmetleri Merkezi, dağıtım şirketleri ve görevli tedarik şirketleri tarafından, tüketicilerin arıza bildirimleri, kaçak ve usulsüz elektrik enerjisi kullanım ihbarları, ödeme bildirimlerine ilişkin itirazlar ve şikâyetleri gibi başvuruların cevaplandırılması için kurulur 23.
Tüketici Hizmetleri Merkezi'nin bazı görevleri:
- Başvuruların değerlendirilmesi 3. Tüketici hizmetleri merkezine yapılan başvurular, 15 iş günü içerisinde sonuçlandırılır ve başvuru sahibi bilgilendirilir 3.
- Çağrı merkezi hizmeti 3. Merkez, tüketicilere 24 saat kesintisiz hizmet verecek şekilde çağrı merkezi kurar 3.
- Şikâyetlerin gizliliği 3. Kaçak ve usulsüz elektrik enerjisi kullanımına ilişkin ihbarları yapan kişilerin kimlikleri gizli tutulur 3.
- Kayıt tutma 3. Tüm başvuru, ihbar ve şikâyetlerin ilgili mevzuat çerçevesinde raporlanması zorunludur 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: