Buradasın
Tüketici Hizmetleri Merkezi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tüketici Hizmetleri Merkezi, tüketicilerin haklarını korumak ve sorunlarını çözmek için çeşitli görevler üstlenir 3. Bu merkezlerin yaptığı işler arasında:
- Bilgilendirme: Tüketicileri sağlık, güvenlik ve ekonomik çıkarları konusunda aydınlatmak 13.
- Şikâyetlerin Değerlendirilmesi: Tüketici şikâyetlerini almak, değerlendirmek ve sonuçlandırmak 4.
- Düzenleme ve Denetim: Piyasaya sunulan mal ve hizmetlerin kalitesini denetlemek ve gerekli düzenlemeleri yapmak 1.
- Örgütlenme Desteği: Tüketicilerin kendilerini koruyucu girişimlerde bulunmalarını ve gönüllü örgütlenmelerini desteklemek 1.
Ayrıca, bu merkezler çağrı merkezi hizmeti de sunarak, tüketicilere 24 saat kesintisiz destek sağlar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: