Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tüketici, aşağıdaki durumlarda şikayet etme hakkına sahiptir:
- Ayıplı mal ve hizmetler: Ürünün reklamda veya satış sözleşmesinde belirtilen özellikleri taşımaması durumunda 12.
- Garanti kapsamı sorunları: Ürünün garanti kapsamında olmasına rağmen firmanın tamir veya değişim yapmaması 12.
- Yanıltıcı reklamlar ve haksız ticaret uygulamaları: Tüketicinin yanıltılması veya yanlış bilgilendirilmesi 14.
- Taksitli satışlarda sorunlar: Ödeme planına uygun olarak ürünün teslim edilmemesi veya satış sözleşmesi koşullarının ihlal edilmesi 1.
- İade, değişim ve para iadesi talepleri: Satıcılar tarafından iade veya değişim taleplerinin kabul edilmemesi 1.
- Abonelik ve sözleşme sorunları: Sözleşme şartlarının ihlali, fesih hakkı kullanımının reddedilmesi veya hizmetlerin belirtilen şekilde sağlanmaması 1.
- Haksız fiyat uygulamaları: Haksız fiyat artışları veya yansıtmaları 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: