Buradasın
Ticaret Bakanlığı tüketici şikayetlerini nasıl değerlendiriyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ticaret Bakanlığı, tüketici şikayetlerini çeşitli kanallar aracılığıyla değerlendirmektedir:
- Tüketici Bilgi Sistemi (TÜBİS) 14. Ticaret Bakanlığı'nın tüketicilerin sorunlarını iletebileceği özel bir platformudur 4. Başvurular, tuketici.ticaret.gov.tr adresine girilerek yapılabilir 4.
- e-Devlet Kapısı 14. e-Devlet üzerinden de Ticaret Bakanlığı ile ilgili işlemler ve şikayet başvuruları yapılabilir 4.
- Telefonla İletişim 4. Tüketici Danışma Hattı (TÜKODER) 175 numaralı hat üzerinden veya Bakanlığın genel santrali aranarak ilgili birime bağlanılabilir 4.
- Yazılı Başvuru 4. Şikayet, resmi belgelerle birlikte posta yoluyla Ticaret Bakanlığı'nın ilgili birimine iletilebilir 4.
- Şahsen Başvuru 4. Şikayet dilekçesi, doğrudan Bakanlığın ilgili il müdürlüklerine elden teslim edilebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: