Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Şeffaf yönetimin temel ilkeleri şunlardır:
- Bilgiye Erişim: Herkesin ihtiyaç duyduğu bilgiye herhangi bir engelle karşılaşmadan ulaşabilmesi 35.
- Hesap Verebilirlik: Kişi veya kurumların faaliyetlerinden dolayı başka bir otoriteye açıklamalarda bulunması 35.
- Düzenli ve Şeffaf Bütçe Yönetimi: Gelir-gider raporlarının düzenli olarak paylaşılması 4.
- Karar Alma Süreçlerine Katılım: Sakinlerin yönetim kararlarına katılabilmesi 4.
- Duyuru ve İletişim Kanallarının Güçlendirilmesi: Sakinlerin yönetimle sürekli iletişim halinde olması 4.
- Modern Teknolojilerden Yararlanma: Dijital çözümler ile aidat takibi, raporlama ve iletişim süreçlerinin yürütülmesi 4.
- Hukuki Süreçlerin Şeffaflığı: Kat Mülkiyeti Kanunu ve diğer yasal düzenlemelere uygun bir yönetim 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: