Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri temsilcileri, bir şirketin müşterileri ile iletişim kurarak çeşitli görevleri yerine getirir:
- Soruları yanıtlama ve sorunları çözme 124. Müşteri temsilcileri, müşterilerin sorularını cevaplar ve karşılaştıkları sorunları çözer 124.
- Müşteri memnuniyetini artırma 124. Genel olarak müşteri memnuniyetini artırmak için çaba gösterirler 124.
- Bilgi verme 14. Ürün ve hizmetler hakkında bilgi verir, sipariş, geri ödeme, kargolama, garanti ve satış süreci hakkında gerekli bilgilendirmeleri yaparlar 14.
- Proje yönetimi 1. Müşteri ve hedef kitleyi ilgilendiren proje ve kampanyalarda proje yönetimi ve takibi yaparlar 1.
- İkna etme 1. Bazı sektörlerde, satış ve pazarlama süreçlerinde müşterileri ikna ederler 1.
- Raporlama 1. Müşteri memnuniyeti hakkında raporlar ve sunumlar hazırlarlar 1.
Müşteri temsilcilerinin görevleri, çalıştıkları alan ve sektöre göre değişiklik gösterebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: