Buradasın
Alo 170 müşteri temsilcisi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Alo 170 müşteri temsilcisi, Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi'nde görev yaparak aşağıdaki hizmetleri sunar:
- Soru, öneri ve şikayetleri değerlendirme: Çalışma hayatı ve sosyal güvenlik konularında gelen tüm çağrıları yanıtlar ve talepleri ilk görüşmede çözmeye çalışır 23.
- Bilgilendirme: Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sunulan hizmetler hakkında bilgi verir 23.
- İhbarları işleme: İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili ihbarları alır ve ilgili kurumlara iletir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: