Buradasın
Müşteri hizmetleri kızları ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri hizmetleri kızları, genellikle bir şirketin müşteri hizmetleri departmanında çalışarak çeşitli görevler üstlenirler 12:
- Müşteri iletişimi: Müşterilerden gelen çağrıları yanıtlamak, e-postalara cevap vermek ve müşterilerle yüz yüze veya dijital kanallar üzerinden iletişim kurmak 13.
- Sorun çözme: Müşteri sorunlarını dinlemek, anlamak ve çözüm üretmek 13.
- Bilgi sağlama: Ürün ve hizmetler hakkında bilgi vermek, yönlendirme yapmak ve müşterilere rehberlik etmek 13.
- Sipariş ve işlem yönetimi: Sipariş, iade ve değişim süreçlerini yönetmek 13.
- Geri bildirim toplama: Müşteri geri bildirimlerini toplamak ve ilgili birimlere iletmek 1.
- Satış: Satış hedeflerine ulaşmak için aktif olarak satış yapmak 1.
Bu görevler, hızlı tempolu bir ortamda çalışmayı ve yoğun telefon trafiği ile başa çıkabilme yeteneğini gerektirir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: