Buradasın
Müşteri hizmetleri kızları ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri hizmetleri personelinin bazı görevleri:
- Müşteri taleplerini ve şikayetlerini dinlemek 12.
- Müşteri sorunlarını çözmek ve memnuniyetlerini sağlamak 12.
- Müşteri ihtiyaçlarını anlamak ve onlara yardımcı olmak 1.
- Hizmet tanıtımı yapmak ve müşterileri ürün veya hizmet konusunda bilgilendirmek 2.
- Sipariş takibi yapmak ve müşterileri bu süreçte bilgilendirmek 2.
- Müşteri yönlendirmesi yapmak, müşterileri ilgili departman veya birimlere yönlendirmek 2.
- Tüketici araştırmaları yapmak, müşteri eğilimleri ve alışkanlıkları hakkında bilgi toplamak 2.
- Raporlama yapmak, müşteri hizmetleri departmanının rapor ve dosyalarını takip edip değerlendirmek 2.
Müşteri hizmetleri personeli, genellikle telefon, sosyal medya ve canlı sohbet gibi çeşitli iletişim kanalları aracılığıyla müşterilerle etkileşime girer 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: