Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
MEB'de görevden ayrılma (ilişik kesme) işlemleri şu şekilde yapılır:
- Kararname: İl veya ilçe milli eğitim müdürlüğünden elden alınır 13.
- Görevden Ayrılma Yazısı: Ayrılınan okul tarafından yazılır 13.
- Personel Nakil Bildirimi: Okul tarafından 4 nüsha düzenlenir, müdür ve ilgili yetkililer tarafından imzalanır 13.
- SGK ve Hitap Çıkışları: Ayrılınan okulun bağlı olduğu milli eğitim müdürlüğünde yapılır 13.
- Yolluk Hesaplaması: Lise ise okul idaresi, ilkokul veya ortaokul ise MEM Muhasebe Servisi tarafından yapılır 23.
- Özlük Dosyası: İsteğe bağlı olarak imza karşılığı alınır, alınmazsa posta ile gönderilir 13.
- Yeni Okula Başlama: Personel nakil bildiriminin bir nüshası ve özlük dosyası ile yeni okulda göreve başlanır 13.
İl dışı atamalarda, 15 günlük mehil süresi bulunur; bu süre içinde yeni okulda göreve başlanmalıdır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: