Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
MEB'de görevden ayrılma işlemleri şu adımlarla gerçekleştirilir:
- Atama Kararnamesi: Çalıştığınız kuruma atama kararnamesi gelmelidir 12.
- Personel Nakil Bildirimi: Ayrılacağınız okul, sizin adınıza 4 adet personel nakil bildirim formu düzenlemelidir 13. Bu formlardan biri okulda kalır, biri ilçe milli eğitim müdürlüğüne gönderilir, biri size verilir ve biri de dosyanıza konulur 2.
- İlişik Kesme Belgesi: Ayrılacağınız okul, ilişik kesme belgesi düzenlemelidir 1.
- Yolluk Hesaplaması: Yolluk alabilmek için ayrıldığınız kurumdan yolluk hesaplatılmalıdır 13.
- SGK ve Hitap Çıkışı: Ayrıldığınız okuldan SGK ve hitap çıkışınız yapılmalıdır (eğer lise iseniz okul idaresi, değilse İlçe MEM'e giderek bu işlemleri tamamlamanız gerekmektedir) 35.
- Yeni Okula Başlama: Personel nakil bildirim formuyla yeni kurumunuza gidip çalışmaya başlayabilirsiniz 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: