Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İşe alım danışmanlığı sözleşmesi, bir işveren ile çalışan arasında, çalışanın belirli bir pozisyonda iş yerinde çalışmasını ve işverenin de bu çalışmaya karşılık belirli bir ücret ödemesini düzenleyen hukuki bir belgedir 1.
Bu sözleşme, aşağıdaki unsurları içerir:
- Tarafların bilgileri: İşverenin ve çalışanın kimlik bilgileri, adresleri ve iletişim detayları 13.
- İş tanımı: Çalışanın görevleri ve sorumlulukları 1.
- Çalışma koşulları: Çalışma saatleri, izin günleri ve fazla mesai durumu 1.
- Ücret ve ödeme şartları: Çalışanın alacağı maaş, ödeme tarihleri ve ek ödemeler 1.
- Sözleşmenin süresi: Başlangıç ve bitiş tarihleri 1.
- Fesih şartları: Sözleşmenin hangi koşullarda sona ereceği 1.
- Gizlilik ve rekabet yasağı: Çalışanın iş yerinde edindiği bilgileri gizli tutma yükümlülüğü 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: