Buradasın
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı işe giriş evrakları nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'na bağlı olarak işe giriş için gerekli evraklar şunlardır:
- Sağlık Raporu: İşe giriş sırasında alınması gereken en önemli belgelerden biridir ve aile hekimliği veya devlet hastanelerinden alınabilir 12.
- İkametgah Belgesi: Çalışanın ikamet ettiği adresi gösterir 3.
- Adli Sicil Kaydı: Sabıka kaydının olup olmadığını gösterir ve e-Devlet üzerinden temin edilebilir 13.
- Diploma Fotokopisi veya Mezuniyet Belgesi: Çalışanın eğitim durumunu doğrulamak için istenir 13.
- Aile Bildirim Formu: Çalışanın medeni durumu ve çocuk sayısı gibi bilgileri içerir 1.
- 2 Adet Vesikalık Fotoğraf: Yakın dönem içinde çekilmiş olmalıdır 13.
- SGK İş Giriş Bildirgesi: İşveren tarafından SGK'ya yapılan bildirimi içerir 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: