Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çağrı merkezi çalışanları, çağrı üzerine çalışma modeline sahip olabilir 4.
Çağrı üzerine çalışma, işçinin yalnızca ihtiyaç duyulduğunda işverence çağrılması ve belirli günlerde çalıştırılması anlamına gelir 4. Bu çalışma modelinde:
- İş sözleşmesi yazılı olarak yapılmalıdır 4.
- Haftalık çalışma süresi sözleşmede belirtilmemişse en az 20 saat olarak kabul edilir 4.
- İşveren, işçiyi çalıştırmak istiyorsa en az 4 gün önceden yazılı bildirim yapmalıdır 4.
- Çalışma yapılmasa bile asgari haftalık süreye karşılık gelen ücretin ödenmesi gerekir 4.
Çağrı üzerine çalışma modeli, perakende, organizasyon ve hizmet sektörlerinde sıkça görülmektedir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: