• Buradasın

    AFAD personeli hangi unvanlara yükselebilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    AFAD personeli, çeşitli unvanlara yükselebilir. Görevde yükselme ve unvan değişikliğine tabi bazı kadrolar şunlardır:
    • Yönetim hizmetleri grubu: Afet ve acil durum eğitim merkezi müdürü, afet ve acil durum arama ve kurtarma birlik müdürü, şube müdürü, afet ve acil durum eğitim merkezi müdür yardımcısı, şef, koruma ve güvenlik şefi, koruma ve güvenlik amiri 235.
    • Hukuk hizmetleri grubu: Hukuk müşaviri 25.
    • Araştırma, planlama ve savunma hizmetleri grubu: Araştırmacı, eğitim uzmanı, sivil savunma uzmanı ve uzman 25.
    • Bilgi işlem hizmetleri grubu: Çözümleyici 25.
    • İdari hizmetler grubu: Ayniyat saymanı, enformasyon memuru, memur, veri hazırlama ve kontrol işletmeni, anbar memuru, satınalma memuru, santral memuru, muhasebeci, arşiv memuru, sekreter, sivil savunma memuru ve şoför 25.
    • Destek hizmetleri grubu: Teknisyen yardımcısı, hizmetli, kaloriferci, bekçi 25.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Görevde yükselmede hangi unvanlar var?

    Görevde yükselmede iki ana unvan grubu bulunmaktadır: 1. Yönetim Hizmetleri Grubu: Şube müdürü, şef, basımevi müdürü gibi pozisyonları içerir. 2. Büro Hizmetleri Grubu: Sayman, ayniyat saymanı, bilgisayar işletmeni, veri hazırlama ve kontrol işletmeni, memur, sekreter, şoför gibi unvanları kapsar. Ayrıca, unvan değişikliğine tabi kadrolar arasında ise mühendis, mimar, istatistikçi, kütüphaneci, psikolog, diyetisyen, fotoğrafçı gibi pozisyonlar yer alır.

    AFAD ne anlama gelir?

    AFAD, "Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı" anlamına gelir. AFAD, Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı'na bağlı olarak çalışan ve afet öncesi hazırlık, afet sırasında müdahale ve afet sonrası iyileştirme çalışmalarının yönetim ve koordinasyonunu gerçekleştiren kurumdur.

    AFAD görevde yükselme sınavı mülakat nasıl oluyor?

    AFAD görevde yükselme sınavı mülakatında adaylar, sınav kurulunun her bir üyesi tarafından belirli kriterlere göre değerlendirilir. Bu kriterler şunlardır: Sınav konularına ilişkin bilgi düzeyi. Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü. Liyakat, temsil kabiliyeti, tutum ve davranışların göreve uygunluğu. Özgüven, ikna kabiliyeti ve inandırıcılık. Genel kültür ve genel yetenek. Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklık. Her üyenin vermiş olduğu puanların aritmetik ortalaması alınarak personelin mülakat puanı tespit edilir.