Buradasın
Müşteri hizmetleri en geç ne zaman cevap verir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri hizmetlerinin en geç cevap verme süresi, kullanılan iletişim kanalına ve hizmet kalitesine göre değişiklik gösterebilir:
- Çağrı merkezleri için: Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun (BTK) Hizmet Kalitesi Yönetmeliği'ne göre, müşteri hizmetleri aranduğunda en geç 30 saniyede cevap verilmelidir 2. Ayrıca, aramaların en az %85'i 20 saniyede cevaplanmalıdır 2.
- E-posta desteği için: Bir araştırmaya göre, müşteri hizmetleri e-postalarına ortalama 12 saat 10 dakika içinde cevap verilmektedir 3.
- Sosyal medya için: Sosyal medya platformları, müşteri sorularına ve şikayetlerine anında yanıt vermek için gerçek zamanlı çözümler sunar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: