Buradasın
Mavi iade için müşteri hizmetleri gerekli mi?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mavi iade işlemleri için müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek gerekli değildir.
Mavi.com’dan alınan ürünler, kullanılmamış olmak koşuluyla, tüm aksesuarları ile birlikte eksiksiz bir şekilde 30 gün içerisinde ücretsiz olarak iade edilebilir 13. İade işlemi için "Siparişlerim" sayfasından iade etmek istenen sipariş seçilip "İade Et/Değiştir" butonuna tıklanarak iade kodu alınır ve bu kod ile ürün kargo firmasına teslim edilir 13.
Ancak, iade süreciyle ilgili detaylı bilgi almak veya destek almak için Mavi müşteri hizmetleri 0850 288 62 84 numarası üzerinden veya bilgi@mavi.com e-posta adresi aracılığıyla iletişime geçilebilir 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: