• Buradasın

    MağazaPolitikaları

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Nişantaşı Shoes iade var mı?

    Nişantaşı Shoes mağazasında iade ürünleri kullanılmamış, zarar görmemiş ve eksiksiz gönderildiğinde ücret alınmadan yapılmaktadır. Değişim ise mevcut değildir, ancak iade talebi oluşturularak ürünler geri gönderilebilir ve ücret iadesi alındıktan sonra istenilen yeni numara veya model tekrar sipariş edilebilir.

    LCWaikiki.com.tr'den alınan ürünler mağazadan değiştirilir mi?

    Evet, LC Waikiki'nin internet sitesinden alınan ürünler mağazadan değiştirilebilir. Bu işlem için, ürünün kullanılmamış olması ve 120 gün içerisinde getirilmesi gerekmektedir.

    SPX internet mağazasından alınan ürünler mağazadan değiştirilir mi?

    SPX internet mağazasından alınan ürünler, mağazalarda değiştirilebilir.

    Havoş butiğin iade politikası nedir?

    Havoş Butik'in iade politikası şu şekildedir: 1. İade Süresi: Satın alınan ürünlerin kullanılmamış ve deforme olmamış şartıyla iade ve değişim süresi, fatura tarihinden itibaren 14 gündür. 2. İade Talebi: İade işlemleri için faturanın üzerindeki iade formu doldurulup, ürünle birlikte MNG Kargo'ya ücretsiz olarak teslim edilmelidir. 3. Değişim: Ürün ya da beden değişimi yapılmamakta, sadece yeni bir ürün satın alınarak iade işlemi gerçekleştirilebilir. 4. İade Kabul Edilmeyen Ürünler: Orijinal ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip olmuş ürünler iade alınmamaktadır.

    Mağaza poşetini kim öder?

    Mağaza poşetini tüketici öder, yani poşet ücreti müşterilerden tahsil edilir.

    Teknosa mouse iade alıyor mu?

    Evet, Teknosa mouse iade alıyor. Teknosa'dan satın alınan ürünler, satın alma tarihinden itibaren 14 gün içinde iade edilebilir. İade işlemi, Teknosa mağazalarına veya Teknosa'nın anlaşmalı olduğu kargo şirketlerine yapılarak gerçekleştirilebilir.

    Teknosa Bluetooth kulaklık iade alıyor mu?

    Evet, Teknosa Bluetooth kulaklıkları iade alıyor. Teknosa'dan satın alınan Bluetooth kulaklıklar, satın alma tarihinden itibaren 14 gün içinde iade edilebilir. İade işlemi, Teknosa mağazalarına veya Teknosa'nın anlaşmalı olduğu kargo şirketlerine yapılabilir.

    Boyner forma değişimi yapıyor mu?

    Boyner, internetten alınan ürünlerin forma değişimini sadece Boyner mağazalarında yapmaktadır.

    Madmext değişim var mı?

    Madmext mağazasında değişim hizmeti sunulmaktadır. Değişim işlemi için, ürünün teslimat tarihinden itibaren 15 gün içinde, ürün faturası ve ambalajı ile birlikte iade talebi oluşturulması gerekmektedir.

    Boyner mont iade alıyor mu?

    Evet, Boyner mont iade almaktadır. Boyner'de, kendi satıcısına ait ürünleri 30 gün içinde, diğer satıcıların ürünlerini ise 14 gün içinde iade kodu ile ücretsiz olarak iade edebilirsiniz. İade işlemi için siparişlerim sayfasından iade talebi oluşturmanız, iade etmek istediğiniz ürünü işaretleyip iade nedenini seçmeniz ve ürünleri faturası ile birlikte iade koduna sahip bir pakete koyup en yakın Boyner mağazasına veya kargo şubesine teslim etmeniz gerekmektedir.

    İpekyol'da online değişim var mı?

    Evet, İpekyol'da online değişim imkanı bulunmaktadır. Online alışverişten alınan kullanılmamış ve tadilat yapılmamış ürünler, fatura tarihinden itibaren en geç 45 gün içerisinde herhangi bir İpekyol mağazasından değiştirilebilir.

    Sportive iade alıyor mu?

    Evet, Sportive iade alıyor. İade işlemleri için bazı koşullar bulunmaktadır: 1. Ürünlerin kullanılmamış, yıkanmamış ve giyilmemiş olması gerekmektedir. 2. Orijinal ambalajı ve etiketleri yerinde olmalıdır. 3. İade, siparişin teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde yapılmalıdır. 4. İade edilecek ürünler, Sportive'in belirttiği kargo firması ile ücretsiz olarak gönderilmelidir. İade işlemleri, ürünün firmamıza ulaştıktan sonra ortalama 30 iş günü içinde tamamlanmaktadır.

    D&R kitap değişimi yapıyor mu?

    D&R mağazalarında kitap değişimi genellikle yapılmamaktadır. Ancak, satın aldığınız ürün kusurlu, arızalı veya bozuksa iade işlemi gerçekleştirilebilir.

    Kitantic'de iade var mı?

    Evet, kitantik'de iade imkanı bulunmaktadır. İade süreci şu şekilde işlemektedir: 1. İade talebi, ürün kargoya verilmeden önce oluşturulmalıdır. 2. İade talebi mağaza tarafından onaylandıktan sonra, müşteri tarafından verilen kargo koduyla ürünler kargoya teslim edilir. 3. Kargoya verirken herhangi bir ücret ödenmez. 4. Mağaza, ürünlerin kendisine ulaşmasından sonra iade talebini onaylar veya gerekçenin geçerli olmaması durumunda reddeder. 5. Onay halinde, para iadesi gerçekleştirilir.

    Essende kulaklık iadesi var mı?

    Essen adlı mağazada kulaklık iadesi, ürünün ambalajı açılmamış ve kullanılmamış olması şartıyla mümkündür. Genel olarak, hijyenik ürünler kapsamında değerlendirilen kulaklıkların iadesi, satıcının ürünü tekrar satmasına engel bir durum olmadığında kabul edilir.

    Pera Modada iade var mı?

    Evet, Pera Modada iade imkanı bulunmaktadır. İade işlemleri için ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde, WhatsApp iletişim hattından alınan anlaşmalı kargo kodu ile göndermeniz gerekmektedir. İadeniz onaylandıktan sonra, ürün bedeli ve kargo ücreti (65 TL) düşülerek, bankanıza bağlı olarak en fazla 14 iş günü içinde orijinal ödeme yöntemi üzerinden iade işlemi tamamlanacaktır.

    Yataş iade süresi kaç gün?

    Yataş'tan satın alınan ürünlerin iade süresi 14 gündür.

    Şok market baskül iade alıyor mu?

    Şok Market, baskül ve diğer ürünlerin iadesi için belirli koşullar uygulamaktadır. İade süreci şu şekilde işlemektedir: 1. İade Talebi: İade talebinizi en yakın Şok Market mağazasına giderek veya 0850 808 00 00 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak iletebilirsiniz. 2. Kabul ve Ödeme: İadeniz kabul edilirse, nakit ödeme mağazada anında yapılır. Kredi kartı ile yapılan ödemelerde ise iade tutarı bankanıza bağlı olarak 5-7 iş günü içinde kartınıza yansır. 3. Değişim İmkanı: Dijital kart ile satın alınan ürünlerde ücret iadesi yapılmamakta, sadece değişim imkanı sunulmaktadır. Ürünlerin garanti kapsamında değerlendirilmesi için fatura ve garanti belgesinin saklanması gerekmektedir.

    Züccaciye ürünleri iade edilir mi?

    Züccaciye ürünlerinin iadesi, mağazanın iade politikalarına göre değişiklik gösterebilir. Genel olarak, satılan züccaciye ürünlerinin iadesi aşağıdaki durumlarda mümkündür: - Ürünün fabrikasyon hatası olması. - Ürünün nakliyat esnasında zarar görmesi. - Ürünün ambalajını açmadan, tahrip etmeden ve kullanmadan teslim tarihinden itibaren 7 gün içerisinde iade edilmesi. Bazı züccaciye mağazalarında ise hijyen ve kişisel bakım ürünleri gibi belirli ürünlerin ambalajı açılmışsa iadesi kabul edilmeyebilir.

    Loft iade almıyor mu?

    Loft, belirli koşullar altında iade kabul etmektedir. Online mağazadan satın alınan ürünler, kullanılmamış ve tüm aksesuarları eksiksiz ise 30 gün içerisinde iade edilebilir. İç giyim ürünleri iade ve değişim kapsamına dahil değildir.