Buradasın
İşyeri tertip ve düzeni yönetmeliği nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İşyeri tertip ve düzeni yönetmeliği hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, iş yerlerinde tertip, düzen ve temizlik konularında rehberlik eden 5S yöntemi bulunmaktadır 24.
5S yöntemi:
- Seiri (Sınıfla): Gerekli ve gereksiz eşyaların ayrılması 24.
- Seiton (Sistemleştir): Eşyaların düzenlenmesi ve etiketlenmesi 24.
- Seiso (Süpür): Temizlik yapılması 24.
- Seiketsu (Standardlaştır): Sebat ve sürekliliğin sağlanması 24.
- Shitsuke (Sürdür): Disiplin ve özenin korunması 24.
Ayrıca, iş yerlerinde tertip, düzen ve temizliğin önemini vurgulayan bazı genel ilkeler şunlardır:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: