Buradasın
Çağrı merkezi çalışanı olmak için hangi bölüm okunmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çağrı merkezi çalışanı olmak için Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümünde ön lisans eğitimi alınabilir 124.
Çağrı Merkezi Hizmetleri bölümü, 2 yıllık bir ön lisans programıdır ve bu bölümde pazarlama, halkla ilişkiler, müşteri ilişkileri ve satış tekniklerine yönelik eğitimler verilir 12.
Ayrıca, çağrı merkezi çalışanı olmak için resmi bir eğitim kurumundan belge alınması zorunlu değildir; ancak her firma çağrı merkezi çalışanlarına şirket işleyişi, ürün ve hizmetler, etkili iletişim, ikna, satış gibi konularda eğitim verir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: