Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yolluk ödemesi yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir:
- Başvuru: Göreve giden personel, görev dönüşü ilgili birime yolluk ödemesi için başvuru yapar 1.
- Harcama Talimatı: MYS üzerinden Harcama Talimatı oluşturularak Gerçekleştirme Görevlisi ve Harcama Yetkilisi onayına sunulur 14.
- Belgelerin Teslimi: İlgili personel, yolluk bildirimi ile ilgili belgeleri eksiksiz şekilde kuruma teslim eder (Enstitü Yönetim Kurulu Kararı, Rektörlük onay yazısı, Katılım Belgesi, gidiş-dönüş biletleri) 1.
- Ödeme Emri Belgesi: MYS uygulaması üzerinden Ödeme Emri Belgesi oluşturulur ve Gerçekleştirme Görevlisi ile Harcama Yetkilisi onayına gönderilir 14.
- Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı: E-imza işlemi tamamlanan evrakların, Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığına dağıtımı yapılır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: