Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yolluk için kullanılan formlar, görevin türüne göre değişiklik gösterebilir:
- Yurtiçi Sürekli Görev Yolluğu Bildirimi Formu: Bu form, Excel formatında olup, ilgili kurumdan temin edilebilir 4.
- e-Yolluk Bildirim Formu: 6245 sayılı Harcırah Kanunu kapsamında düzenlenen yurtiçi geçici görev yollukları için kullanılır 2. Bu form, Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi (KBS-HYS) üzerinden elektronik ortamda doldurulabilir 2.
Ayrıca, yolluk başvurusu yaparken harcırah dilekçesi, karayolları mesafe sorgulama çıktısı, otobüs bileti veya AŞTİ rayiç bedel çıktısı, atama onayı, personel nakil bildirimi, göreve başlama yazısı ve aile durum bildirimi gibi belgelerin de hazırlanması gerekebilir 34.
Yolluk başvurusu ve gerekli formlar hakkında daha fazla bilgi için ilgili kurumun idari veya mali işler daire başkanlığından destek alınabilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: